Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Thuis heb ik heel slecht internet tot geen internet van T-Mobile. Ik heb dit al 1 jaar geleden aangekaart bij T-Mobile, maar die zeggen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#201
|
|||
|
|||
Thuis heb ik heel slecht internet tot geen internet van T-Mobile. Ik heb dit al 1 jaar geleden aangekaart bij T-Mobile, maar die zeggen dat ze er niets over kunnen vinden in het systeem. In juni 2011 dus nogmaals klacht ingediend en gevraagd wat nou de oorzaak is van de ontzettend slechte verbinding thuis. Na pas 1 maand heb ik reactie ontvangen (na meerdere keren bellen en op facebook gemeld te hebben) Problemen zijn thuis: wegvallen van 3g, omschakelen naar 2g gaat ook niet goed en ontzettend traag, dus ik ben altijd gesprekken kwijt. Nu blijkt dat ik precies op een plek woon waar de straling niet goed doorheen kan komen en dat ik daardoor problemen heb met mijn verbinding (3g, 2g).
T-Mobile komt nu met het volgende voorstel: 1. 6 maanden lang 20% korting op abonnement (is dit niet lachwekkend?) 2. Contract ontbinden en iphone terugsturen 3. Contract ontbinden en iphone houden + 200 euro betalen (ik heb zelf 170 euro voor het toestel betaald in oktober 2010) Contract: is oktober 2010 begonnen en loopt tot oktober 2012. Ik vind dat T-Mobile mij alsnog in het nadeel laat zitten. Geen gebruik kunnen maken van internet (thuis), wegvallende verbindingen en geen tot weinig bereik. Nu willen ze nog dat ik betaal om mijn iphone te kunnen houden. Gevraagd of dit bedrag niet lager kon met minimaal 50%, maar dat was niet mogelijk, want ik had een goedkope abonnement. Ik betaal 60 euro per maand en dat vinden zij dus goedkoop. Ik denk dat ik maar juridische stappen neem… Hebben jullie nog advies wat ik kan doen, want op deze manier gaat het natuurlijk niet. Dit is pure oplichterij! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#202
|
|||
|
|||
zeggen dat je naar de geschillencommissie stapt!
|
#203
|
|||
|
|||
ook ik heb contact gehad met T-mobile vanwege het netwerk.
ze geven toe dat bij mij thuis het netwerk niet goed is, en dit op korte termijn ook niet gaat veranderen. nu kreeg ik 2 opties: *6 maanden lang 20% korting * contract ontbinden en toestel houden voor €83,30. nu loopt mijn contract nog tot jan 2012, 3,5 maand dus. ik wil als de nieuwe iPhone uitkomt naar vodafone. wat te doen? korting aannemen? ( waar ik dus eigenlijk maar 3,5 maand gebruik van maak, want daarna loopt mn contract af ) of telefoon kopen, en dan? sim-only voor 1 maandje? er vanuit gaan dat de nieuwe iPhone in oktober komt....... ik weet het niet Laatst gewijzigd door WishmasterNL; 20-08-11 om 10:37. Reden: korting klopte niet. moet 20% voor 6 maanden zijn ipv 40% |
#204
|
|||
|
|||
Citaat:
BTW, volgens mij mag je over een halve maand je abbo opzeggen, dus een sim only is een goede optie. En heel misschien dat de nieuwe Iphone ook binnen die termijn uitkomt. Succes
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. |
#205
|
|||
|
|||
inmiddels weer contact gehad met T-mobile.
ik heb de korting geaccepteerd. alleen wel in een andere vorm. ik krijg nu de rest van mijn contractperiode ( 3,5 maand ) 40% korting. achjah, je moet niet alles willen hebben ik ben al lang blij dat men de korting van de voorgestelde 6 maanden wil verrekenen met mijn 3.5 maand looptijd van mijn contract die ik nog moet. |
#206
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
Ik heb een t-mobile i150 abonnement. Ik heb dit afgesloten met een samsung galaxy s2, maar dat doet nu niet terzake, het gaat om t-mobile. Mijn internet snelheid hoor 7.2mbit te zijn. Nou snap ik wel dat dit TOT 7.2 mbit is, dus met een gemiddelde van 5mbit (of iets meer/minder) zou ik tevreden zijn. Helaas zit ik waar ik ook kom overdag met downloadsnelheden van zo'n 60 tot 70 kb/sec. Echt heel erg traag. Het is al helemaal erg als er een disco o.i.d. in de buurt is, want dan daalt de snelheid 's avonds naar MAXIMAAL 5 kb/sec. Alsof je op gprs zit.. maar dan soms nog trager. Ik ben dit behoorlijk zat. Ook over de dekking ben ik niet altijd even goed te spreken... Dus.. wat moet ik nou doen?? Kunnen de mensen die ervaring hebben met contract ontbinden mij wat info geven via pm? Het liefst zou ik mijn galaxy s2 gewoon afbetalen en dan sim-only abbo nemen bij een andere provider tot de iPhone 5 uitkomt. Ik heb al een iPad, en heb onlangs een macbook pro gekocht, dus ik wil toch ook wel heel erg graag een echte iPhone Alvast bedankt! Groeten, Maarten |
#207
|
|||
|
|||
Ik heb het contract ook voortijdig laten ontbinden. De reden: Mijn bereik is hopeloos (als meer dan een jaar) en volgens T-Mobile lag dit niet aan hun, nu ineens wel en dit gaat niet veranderen voor 2014 (!!!!) Bovendien kreeg ik al 20% korting, maar ik zag ineens dat ze dit veranderd hadden in EEN TOESLAG VAN 20% !!!!! Ja, echt waar. Ik mocht dus 20% extra betalen omdat ik een slecht bereik had! Foutje bedankt, zeggen ze dan.
|
#208
|
|||
|
|||
Ik ben ook klaar met t-mobile( wie niet tegenwoordig)
maar ik heb dus 20% korting tijdelijk genomen, en de mogelijkheid om mn contract te ontbinden. Nu moet ik voor mijn toestel wel 140 euro betalen, dit vind ik gewoon niet terecht aangezien ik er ook al 100 voor heb betaald bij de aanschaf. mn contract loopt nog tot maart 2012 i300. heeft er iemand een voorbeeld brief voor de geschillen commisie? en hoe krijg ik de documenten die ik hiervoor nodig heb? Groetn |
#209
|
|||
|
|||
ik zou die 140 euro lappen, dan heb je wel je toestel en een sim only pakken!
|
#210
|
|||
|
|||
Heb ook 't aanbod gehad.
1. 20% korting voor 6 maanden 2. telefoon afkopen 166,- Iemand die van zo'n aanbod van T-mobile nog iets af heeft weten te snoepen, zo ja, hoe? |
#211
|
|||
|
|||
Afhankelijk van hoelang je moet, zou ik de telefoon afkopen en lekker een sim only nemen.
|
#212
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet nog 10 maanden. Heb even gekeken en kom eigenlijk overal duurder uit dan nu (Wil het eigenlijk per maand kunnen opzeggen, tenzij iemand met een veel goedkoper alternatief komt). Ben 250min/sms = 6,99 p.m. 1024kbps (1GB) internet = 4,95 p.m. iPhone afkopen =166,- 10 maanden = 285,40 (1024kbps, 250 bel/sms) Nu: T-Mobile 150min+150sms 2048kbps (onbeperkt) internet = 24,- p.m. (6 maanden) = 30,- p.m. (4 maanden) 264,- |
#213
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien tijdelijk prepaid abbo van de Aldi nemen (KPN Netwerk) dan heb je ff tijd om verder te zoeken. KPN netwerk bevalt mij goed. |
#214
|
|||
|
|||
ontbinding contract
Heb nu sinds maart 2009 een iphone 3gs met een t-mobile abonnement.
Ook mijn vriend heeft dezelfde telefoon aangeschaft. Hiervoor hebben wij al een bedrag betaald van 129 euro. Sinds onze verhuizing hebben wij zo goed als geen bereik en hebben daarover al contact opgenomen met T-mobile. Onderzoek is geweest, drie maanden 20% korting gehad en nog steeds geen verbetering. Ik heb vanmorgen contact gehad met T-mobile en onze contracten mogen worden beeindigd. Ik heb aangegeven dat ik de telefoon wilde behouden en nu zullen ze me terugbellen over een afkoopbedrag. Ik zie nu in het forum dat er diverse bedragen worden genoemd en ben benieuwd wat ik dan zou moeten betalen en hoe ik dat natuurlijk zo laag mogelijk kan houden. Mijn abo is ingegaan in juli 2009 en die van mijn vriend in maart 2009. Iemand een goed advies hoe ik dit het beste kan aanpakken??? alvast bedankt |
#215
|
||||
|
||||
Een abonnement loopt maximaal 2 jaar. De iPhone 3GS is in Juni 2009 uitgekomen. Iets in je verhaal klopt niet. Misschien wil je de gegevens nog eens nakijken?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. |
#216
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk, moet ook 2010 zijn....... |
#217
|
|||
|
|||
Sinds kort werk ik op verschillende locaties in Nederland. Gedeeltelijk doe ik dit per trein maar ook per auto.
Tussen de bedrijven (klanten door) werk ik onderweg aan e-mails, bestanden en wat er nog meer bij komt kijken dit om mijn tijd nuttig te besteden. Ik weet dat T-Mobile niet de perfecte dekking heeft maar sinds ik vanaf meerdere locaties werk is het bar en boos. Met de trein is er geen stabiele verbinding/dekking waardoor ik mijn werk niet goed kan uitvoeren. Lees geen werkbare 3G dekking. Met T-Mobile contact opgenomen, klacht ingediend, conclusie ongegrond omdat onderweg de verbinding kan variëren. Klacht 2, 3, 4 etc over de locaties waar ik ben, heb voor meerdere locaties klachten ingediend over het niet hebben van een 3G dekking, bv stations. Ook deze klachten ongegrond. Ik ben te kort aanwezig en zonder een frequentie aanwezig op deze locaties waardoor het door piektijden op de locaties de verbinding niet kan werken of geen 3G dekking. Het probleem is dat deze problemen zicht ook buiten de spits voordoen. Oftewel het kastje naar de muur is gestart. Ik wil het er absoluut niet bij laten zitten. Heb zelf al verschillende test uitgevoerd. Ander toestel, andere sim kaart en bij alle deze testen hetzelfde resultaat. Alle locaties waar ik ben geweest heb ik ook eens bekeken op de dekkingskaart en wat blijkt, er moet gewoon een dekking zijn! Wie weet wat ik hier aan kan doen? Hoe kan ik van T-Mobile verlost worden? Ik wil sowieso vanmiddag contact opnemen met de consumentenbond en eventueel de geschillencommissie, want ik ben echt helemaal klaar nu met T-Mobile. Door mijn klachten wordt bruut een streep getrokken, als niet acceptabele reden. |
#218
|
|||
|
|||
Ik heb de afgelopen tijd regelmatig metingen verricht via de NetwerkRadar-app. Ik reis regelmatig tussen Haarlem-Amsterdam Sloterdijk-Schiphol met de trein en het bereik is gewoon waardeloos. In augustus ben ik op vakantie gebeld door een medewerker van T-Mobile die mij twee maanden 20% korting aanbood. Gisteren heb ik via @tmobile_webcare gevraagd of er nieuwe masten op een paar opgegeven postcodes komen. Vervolgens kreeg ik te horen dat "ik alles al te horen heb gekregen" (klantvriendelijkheid?...) en ik alsnog kan ontbinden als het me niet aanstaat. Over kosten voor het houden van mijn toestel is niet gesproken.
Tip voor lotgenoten: de aanhouder wint? |
#219
|
|||
|
|||
Ik had een klacht ingediend bij T-Mobile omdat ik op een gegeven moment in Port Zelande slecht tot geen bereik had; soms kon ik niet eens bellen of werd de verbinding verbroken. T-Mobile zei dat er op dat punt niets aan de hand was en dat de verbinding uitstekend moest zijn. Op mijn aandringen ben ik toen teruggebeld door de technische dienst en die vertelden dat de verbinding in en rondom Port Zelande juist heel erg slecht is/was. Maar wie heeft er nou gelijk want destijds was de verbinding een paar weken rampzalig maar normaliter heb ik eigenlijk altijd wel goede verbinding in en rondom Port Zelande. Als de werknemers van T-Mobile elkaar al tegenspreken....
|
#220
|
|||
|
|||
Ik had het mijn vorige post ook op forums zoals Kassa en Radar geplaatst. Dat heeft in eerste instantie een positieve invloed gehad, namelijk dat T-Mobile Webcare contact met me opnam. Gister een mail gestuurd wat de situatie is, maar wat blijkt mijn klacht staat als afgerond, gereageerd dat ik via de klantenservice heb laten weten dat ik het niet eens ben dat de klacht afgehandeld is en dat de klacht in mij ogen nog open staat.
Ik heb op 26 oktober een klacht ingediend per contactformulier (in principe e-mail), maar ook in de klacht vermeld dat het om een wanprestatie gaat en dat ik ze in gebreke stel. A.d.h.v. een uitspraak rechtbank Amsterdam en de bevestiging van mijn rechtsbijstandverzekering is een in gebreke stelling per e-mail ook rechtsgeldig. Het is dus afwachten wat er van gaat komen. De laatste tijd erg in de weer met apps zoals NetwerkRadar en het resultaat is toch wel schrikken. Mijn internetverbinding komt nooit hoger uit dan de status matig, maar veelal slecht. Ook de speedtest app toont aan dat mijn verbinding gemiddeld rond de 0,75 mbps ligt. Heel wat anders tegenover dan de 7,2 mbps die T-Mobile belooft (ja ik weet dat dit van vele factoren afhankelijk is en dat dit nooit haalbaar is, maar nog geen 1/9 van de beloofde snelheid vind ik behoorlijk misleidend. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? | Tomiikaaza | Overige providers Nederland | 4 | 28-02-11 13:00 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract overname T-mobile | Dave123 | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-08-09 20:47 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
|
|