Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook helemaal klaar met tmobile. Ga ze vandaag bellen. Zo slecht bereik echt vreselijk! Bieden ze gelijk ontbinding van contract aan tegenwoordig? iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#161
|
|||
|
|||
Ik ben ook helemaal klaar met tmobile. Ga ze vandaag bellen. Zo slecht bereik echt vreselijk! Bieden ze gelijk ontbinding van contract aan tegenwoordig? iPhone en mobielnummer hoef ik niet te perse te houden. iPhone liefst wel maar nummer zekers niet. Wil zo snel mogelijk van contract af dus als ze gelijk aanbieden ga ik daar gelijk op in! Is bekent dat bereik hier slecht is, mijn opa heeft paar maanden geleden ook gebeld en hij kreeg idd ontbinding van contract aangeboden. Misschien iets om aan te kaarten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#162
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben erg tevreden overal bereik en snel internet. Top! Eindelijk van T-Mobile af. |
#163
|
|||
|
|||
Wat een genot, he?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. |
#164
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook. Ik ben gisteren gebelt dat ik iets meer dan 500 euro mag betalen voor mijn iphone en dan direct kan ontbinden of 6 maanden korting op mijn abo. Vind dit een waardeloze oplossing, dat heb ik ook gemeld. Ik heb toen ik mijn abo heb verlengt in januari expliciet gevraagd naar de dekking op mijn nieuwe adres. Die zou goed zijn. Nu blijkt (en geven ze ook toe) dat dit absoluut niet het geval is en daar binnen redelijke termijn ook geen verbetering in gaat komen. Aangezien ik mijn nummer en toestel gewoon wil behouden wil ik het er eigenlijk op gooien dat ze mijn abo omzetten naar een goedkopere iphoneabo variant. Lijkt me redelijk, ik kan van de extra functies geen gebruik maken hier in de wijk niet bellen etc. Ik blijf dan klant, dus geen slechte reclame voor ze, en ik behoud mijn toestel zodat ik buiten de wijk wel gebruik kan maken van die functies. Win/win situatie dacht ik zo. Ik heb dit voorstel nu bij ze neergelegt en ben benieuwd wat ze hier mee gaan doen. Tipje voor iedereen die telefonisch contact bij de klantenservice/netwerkbeheer afdeling slecht vinden: tmobile plein op facebook! Die mensen nemen de tijd voor je en doen echt hun best een goede oplossing voor je te vinden!
|
#165
|
|||
|
|||
Citaat:
Je gaat toch niet bij een provider blijven (op welke manier, dan ook) die helemaal niets biedt. Je moet ontbinden, je aankoop bedrag van je Iphone terug vragen en op marktplaats op zoek gaan naar een (simlock vrije) iphone. Dan neem je een sim only abbonnement bij bv Wireless Circle en dan weet je meteen wat je al die tijd hebt gemist. Ik heb bovenstaande ook gedaan, en dat bevalt me prima. En ik zeg het nog maar een keer, voor mij nooit geen T-Mobile meer. |
#166
|
|||
|
|||
|
#167
|
|||
|
|||
Yep, weer een gelukkig klant voor KPN met zijn data limiet en straks extra betalen voor VOIP en youtube
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold |
#168
|
|||
|
|||
|
#169
|
||||
|
||||
Joost1234: Nooit geen T-Mobile? Dus altijd T-Mobile?
Ha, ha, die fout hoor je erg veel. In het Engels kun je dat nl. wel zeggen. Ik leg het altijd als volgt uit: weet je wat van wiskunde af? Ja, dan weet je dat twee keer min (=nooit geen) plus is (dus juist wel). |
#170
|
|||
|
|||
Noem mij maar een sukkel.... in dit gebied heeft iedere provider problemen. Dus waarom naar een ander gaan?
Ik ben al jaren klant bij t-mobile en tot op heden geen problemen gevonden (en ja de afgelopen jaaarreeenn woonde ik echt in een durp). Tot ik ging verhuizen. Denk je bij een stad te wonen...... heb je gewoon geen service. Maar buiten de wijk wel dus het halveren van mijn abo zou ik al een top oplossing vinden. Maar ja dan moeten ze daar dus nog wel accoord mee gaan natuurlijk. Tot op heden nog geen antwoord gekregen dus van de week maar weer een keer naar ze bellen. Intussen de draadloze router van thuis aan de praat gekregen dus dat scheelt al weer iets..... |
#171
|
|||
|
|||
Ik volg T-Mobile_Webcare op Twitter. En bijna dagelijks komen er berichten binnen over nieuwe UMTS/HSPDA base stations die geactiveerd werden. Twee weken geleden ook eentje in mijn postcodegebied in de appendix van Nederland.
Er wordt dus wel aan gewerkt. Maar ik raad zoveel mogelijk mensen aan om over te stappen naar KPN, dan kunnen die 5.000 mensen misschien hun baan behouden. |
#172
|
||||
|
||||
Ik had dit in een ander draadje getypt, maar dacht dat het hier ook wel van toepassing zou zijn:
Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo bij T-Mobile per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!! daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal, na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten. dit laat wel zien dat als je klaagt en stug doorzet je wel wat kan bereiken, tot ziens T-Mobile |
#173
|
|||
|
|||
Zo per direct ontbonden en besloten mijn toestel terug te sturen. Heb ik wel geen iphone meer maar ja dat is dan maar zo. Tot vandaag werd ik erg vriendelijk te woord gestaan maar kreeg nu tot 2x toe een gigantische kwal aan de telefoon waardoor ik zo boos werd........ en tja toen heb ik per direct ontbonden. Maandag gaat ie naar het postkantoor en is het gewoon klaar. Heb mijn telfort sim-only al in de iphone gestopt en het werkt perfect! Kan bellen, gebelt worden, alleen daar zit geen internet op helaas....... vanavond even het internet testen met de sim van een vriendin. Als het wat is bestel ik daar maar een iphone denk ik. KPN en Vodafone hebben hier ook erg slecht bereik. Iemand nog een andere aanbieder met redelijke prijzen en iphones?
|
#174
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#175
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de "klantenservice" van T-Mobile. Ook ik heb geklaagd en goed ook, wel te verstaan een heel jaar. In eerste instantie kreeg ik twee maanden internet terug in augustus 2010. Daarna nog steed problemen en na ruim 8 maanden gesteggel nu dan eindelijk de leden van T-Mobile zover dat ze toegeven dat mijn internet niet optimaal werkt en ik mijn abbo per direkt met nummerbehoud mag ontbinden...ik moet dan alleen wel even 85,- euro dokken voor het toestel. Hier ga ik niet mee akkoord, maar dat moet ik dan schrifelijk oplossen. Ik heb van mensen hier iets gelezen over de geschillencommissie, maar dat kost je 50,- euro en dat scheelt voor mij dus niet zo heel veel. Maar heeft iemand wellicht de uitspraak van die geschillencommissie, zodat niet iedereen naar de commisie toe hoeft te stappen. Feitelijk is het toch belachelijk dat iedereen in zijn gelijk wordt gesteld, maar dan massaal eerst via de geschillencommissie zou moeten. Misschien dat iemand mij desnoods pvt wil berichten hierover ?! Alvast enorm bedankt en succs voor degene die in hetzelfde schuitje zitten als ik. |
#176
|
|||
|
|||
Citaat:
Hierbij laten wij u weten het geschil verder in behandeling te hebben genomen. Wij hebben de van u ontvangen stukken doorgestuurd naar de wederpartij. De wederpartij heeft de gelegenheid hierop binnen een maand te reageren. Verkort weergegeven verloopt de procedure verder als volgt. Schikking: Het is mogelijk dat de wederpartij u benadert om alsnog te proberen met u tot een schikking te komen. In dat geval dient u hierover rechtstreeks met de wederpartij te communiceren. Indien u alsnog tot een schikking komt en dus wilt afzien van verdere behandeling van het geschil door de Commissie, dan is de wederpartij verzocht ons dit kenbaar te maken middels een door beide partijen voor akkoord ondertekende schikking. Houdt u er rekening mee dat het door u betaalde klachtengeld in dit stadium van de procedure door de Commissie niet wordt teruggestort, zodat u dit eventueel bij de bespreking van het schikkingsvoorstel zou kunnen betrekken. Wordt er een schikking bereikt dan is een uitspraak van de Commissie niet nodig en sluiten wij het dossier. Verweer: Wordt er binnen 1 maand na dagtekening van deze brief geen schikking bereikt of ontvangen wij binnen deze termijn al dan niet het verweer van de wederpartij dan zullen wij voortgang geven aan de behandeling van het geschil. Ontvangen wij het verweer van de wederpartij dan zullen wij u deze doen toekomen. Zitting: Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten. Verhinderdata: Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk Dossiernummer Betreft geschil Behandeld door Uw referentie : XXXXXX : XXXXXXXX / TMobile Netherlands B.V. : AB : Den Haag, 23 november 2010 Zitting: Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten. Verhinderdata: Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk op. U wordt geacht gedurende de procedure zelf er voor zorg te dragen dat uw eventuele verhinderdata tijdig worden aangevuld. Is eenmaal de zittingsdatum vastgesteld, dan is uitstel niet meer mogelijk. Bij verhindering kunt u zich laten vertegenwoordigen door een gemachtigde. Uitspraak: Ten slotte doet de Commissie schriftelijk uitspraak in de vorm van een bindend advies, dat aan beide partijen wordt toegestuurd. Met vriendelijke groet, Geschillencommissie Telecommunicatie drs. P.F.A. Moerkens MPM secretaris Die € 50,00 heeft T-Mobile aan mij terug betaalt, dus gewoon doen. |
#177
|
|||
|
|||
Superbedankt!!! ik ga meteen aan de slag hiermee, echt bedankt voor alle moeite en ik hoop dat ik dan straks net zo blij ben als de rest die dit gelukt is.
|
#178
|
|||
|
|||
t mobile
ik had vorig jaar ook hetzelfde geschil met t mobile, naar de geschillen commissie gegaan en voordat die tot een uitspraak kwam heeft t mobile mij een voorstel gedaan: telefoon houden( 0 uero) ontbinding en 50 uero retour.Ik kreeg het idee dat ze alle moeite doen om het niet tot een uitspraak te laten komen.overigens de medewerker die het afhandelde gaf toe dat je eigenlijk met de klantenzervice niet verder komt, die mogen niets meer toezeggen dan het gebruikelijke.pas als je de afdeling verder bent kun je ws zaken regelen.
bij mij pakte dit goed uit. ik wens je succes, maar mij was het die 50 euro zeker waard, omdat het uiteindelijk mij meer om het principe ging |
#179
|
|||
|
|||
Zet m op! Ik ga volgende week een nieuwe iphone scoren, telfort doet het al dik een week perfect met de iphone 4 dus ik ben overtuigd!
|
#180
|
|||
|
|||
Nog ontwikkelingen bij mensen uit dit forum mbt ontbinding?
Ik heb zelf na veel telefoontjes ook een aanbieding gekregen. Ontbinding en terugsturen (met terugstorting van mijn aankoopbedrag van 90 euro) of mijn iphone 4 (16gig) houden en 210 bijbetalen (+ 90 is dit dus eigenlijk 300 euro). Ik vind het absoluut geen eerlijk aanbod. 210 (300) betalen voor de iphone is weliswaar niet veel maar ik heb reeds 9 maanden contract erop zetten en vele problemen gehad. Dan hadden ze toch wel met een wat lager bedrag mogen komen. Ook als erkenning voor al het leed tot nog toe. Mijn aanbod van 100 bijbetalen werd iig afgwezen. Nu op naar de geschillencommissie! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? | Tomiikaaza | Overige providers Nederland | 4 | 28-02-11 13:00 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract overname T-mobile | Dave123 | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-08-09 20:47 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
|
|