HELP! Kan geen SMS meer sturen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan geen sms'jes sturen:S Gebeurde vandaag voor het eerst..Wanneer ik een sms stuur, wordt de bar bijna vol..en dan blijft de bar gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HELP! Kan geen SMS meer sturen
Hallo,
Ik kan geen sms'jes sturen:S Gebeurde vandaag voor het eerst..Wanneer ik een sms stuur, wordt de bar bijna vol..en dan blijft de bar gewoon hangen...telefoon crash niet ofzo, kan gewoon op Home drukken...Maar hij stuurt geen sms Weet iemand hier meer over? Heb respring gedaan, reboot en simkaart erin en eruit paar x...Maar niks blijkt te werken..En wil een goede oplossing vinden, dus niet restoren zodat ik alles kwijt ben... Heb trouwens Vodafone...en iPhone 1.1.4.... Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 17-04-08 om 18:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
restore hem even
|
||||
|
||||
Heb em trouwens uiteindelijk toch maar gerestored...Helaas was er geen andere mogelijkheid...
Mag wel op slot trouwens |
|
||||
|
||||
bij mij hielp het om gewoon even in een andere telefoon te sms-en vaak is een reboot ook voldoende als je bijv net sms.db terug op je phone hebt gezet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Kan geen mail of PB sturen met iPhone | purcy | iPhone algemeen | 2 | 04-11-09 10:59 |
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) | deaapdaar | Archief | 1 | 11-03-09 14:37 |
kan geen sms meer ontvangen | decockbenjamin | iPhone algemeen | 2 | 27-10-08 13:37 |
Kan iemand niet horen en geen sms sturen | Red_princess | iPhone algemeen | 0 | 12-07-08 13:18 |
|
|