Kan geen mail meer ophalen(alleen met wifi) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphone 3gs,maar kan sinds een paar dagen geen mail meer ophalen via mijn netwerk(Kpn). Als ik thuis ben,lukt het me wel gewoon via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi)
Heb een iphone 3gs,maar kan sinds een paar dagen geen mail meer ophalen via mijn netwerk(Kpn).
Als ik thuis ben,lukt het me wel gewoon via Wi-Fi. Aan de instellingen heb kan het volgens mijn niet liggen,werkten altijd goed,en heb er dus ook niets aan veranderd. Zou het misschien aan kpn kunnen liggen,heb begrepen dat er een paar dagen geleden een landelijke storing was? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand...?
|
|
|||
|
|||
verkeerd gepost man sorry
Laatst gewijzigd door jeroenFT; 10-04-11 om 23:14. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone en internet > Email
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat zo is kan je bij een KPN winkel vragen of er wat veranderd is. Daar het met Wi-Fi wel werkt bewijst dat het systeem werkt. Ik werk met Online en met T-Mobile, maar hier zijn geen instelling verschillen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen na omschakeling EDGE naar Wi-Fi | powerjos | Wi-Fi | 0 | 05-02-11 11:55 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
Gmail kan Mail niet ophalen | terrorsource | iPhone algemeen | 4 | 21-04-09 17:42 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|