E-mail app met instant ophalen van mail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een app die zal maar zeggen om de 5 min of wat dan ook me mail binnen haalt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail app met instant ophalen van mail
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app die zal maar zeggen om de 5 min of wat dan ook me mail binnen haalt het liefst nog zodra items binnen komen op de server zoals bij hotmail. Weet iemand hier een app voor maakt niks uit of hij betaald is of niet ik hoor graag van jullie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hotmail heeft toch laatst zijn servers veranderd van pull naar push waardoor je meteen je mailtjes binnen krijgt wanneer ze op de server staan. zie:
Exchange ActiveSync voor Hotmail geactiveerd: push mail op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl ik weet niet of je alleen hotmail wilt of ook andere mail accounts? |
|
|||
|
|||
Nou ik zou dus ook graag mijn andere accounts erin willen.
Zoals van me Home mail (ziggo) en van me websites en Imap. Deze hoeven voor mij niet perse constant te syncen als ik dit maar in kan stellen op een bepaald aantal minuten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
Instant E-mail icm iPhone? | Cloudsurfer | Odido (T-Mobile) | 5 | 25-01-11 19:49 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
mail van App ontwikkelaar met wachtwoord | lema | iPhone Apps | 2 | 01-05-09 23:12 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|