//

Geen wifi op men 3GS na update/jailbraik naar 4.3.1

Geen wifi op men 3GS na update/jailbraik naar 4.3.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, bij deze men eerste bericht op dit forum en hopelijk kom ik te weten wat het probleem is. zal vanaf het begin beginnen: heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-11, 20:58
Simon3tiw Simon3tiw is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Geen Wi-Fi op men 3GS na update/jailbraik naar 4.3.1

hey,

bij deze men eerste bericht op dit forum en hopelijk kom ik te weten wat het probleem is.
zal vanaf het begin beginnen: heb tweedehands iphone 3gs 32gb gekocht waarbij het appel startscherm bleef hangen.
Ik dacht koopje: ff in dfu mode zetten en herstellen met itunes.
Zo gezegt zo gedaan, laten we direct maar herstellen op 4.3.1 want eris toch juist een jailbreak uit. maar als onwetende dommerik natuurlijk men baseband mee upgegrade naar 5.16.02 en omdat het een toestel van at&t afkomstig is zit ik nu met gelockte iphone :s ma soit ben aan het overwegen om op 6.15.00 te gaan maar ga het nog eventjes afwachten...

Het probleem is nu na men installatie en jailbreak van 4.3.1 dat ik geen Wi-Fi heb???? als ik de schakelaar vn Wi-Fi af en aanzet zoekt hem heel ff ( 2sec) en vind hem niets ( nochtans meerdere Wi-Fi spots aanwezig)
men vraag is nu:
komt dit omdat men toestel gelocked is?
komt dit door een buitelands toestel?
komt dit door een eventuele bug in de 4.3.1?
of eerder iets in de hardware(laten we hopen vn niet).
hoe kan ik dit teweten komen?
Hopelijk krijg ik een goed antwoord, allesinds bedankt

groeten simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-11, 21:54
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard

Ongeveer hetzelfde probleem hier. Twee iPhone's 4 hier liggen. 1 op 4.2.1 en de ander op 4.3.1. Die met 4.3.1 maakt niet meer even goed verbinding met Wi-Fi als eerst. Daar waar 4.2.1 nog verbinding maakt, vindt die van 4.3.1 het netwerk al niet meer.
Oplossing heb ik niet, ik kan nog wel terug naar 4.2.1, maar dat geldt voor jou niet denk ik. Hopen op een snelle fix..!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 ray36 Odido (T-Mobile) 11 13-03-11 19:26
Geen Wi-Fi mogelijk na update naar 3.1 imagine Archief 7 26-09-09 11:12
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58
Jailbraik zonder Wi-Fi? shanira Archief 4 06-08-08 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.