Gmail kan Mail niet ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag, ik ben bezig om mijn emails te kunnen lezen op mij iPhone via het mail programma wat er standaard op zit maar ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail kan Mail niet ophalen
goedendag,
ik ben bezig om mijn emails te kunnen lezen op mij iPhone via het mail programma wat er standaard op zit maar ik krijg een foutmelding; Code:
Mail ophalen niet mogelijk Geen wachtwoord opgegeven voor gebruiker "username@gmail.com"op server "imap.gmail.com". Ga naar de mailaccountinstellingen en geef een wachtwoord op" Code:
Mailaccountinstellingen username@gmail.com: IMAP accountgegevens: naam: username adres: username@gmail.com beschrijving: username@gmail.com Server-inkomende post: hostnaam: imap.gmail.com gebruikersnaam: username@gmail.com wachtwoord: ******* Server uitgaande post: hostnaam: smtp.gmail.com gebruikersnaam: username@gmail.com wachtwoord: ******** alvast bedankt EDIT: in mijn gmail staat POP en IMAP beide aan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is al opgelost, ik heb de firmware er opnieuw opgezet en daarna opnieuw "gebruiksklaar" gemaakt, het bleek aan een applicatie te liggen die het wachtwoord telkens wiste, ik ga nu uitzoeken welke applicatie het is, als ik het weet zet ik het hier neer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook :s iemand een idee ?
|
|
||||
|
||||
het lag bij mij echt aan een geinstalleerd programma want nu werkt het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
E-Mail ophalen (en verzenden) doet niet | HyperCube | iPhone algemeen | 2 | 15-11-10 00:04 |
Mail(Gmail exchange) ophalen blijft zo af en toe haperen | Rowinvd | iTunes | 0 | 05-11-10 21:12 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
e-mail ophalen werkt niet | schermer | iPhone algemeen | 6 | 16-06-08 23:08 |
|
|