kan geen mail verzenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo vrienden ik heb in eens het probleem dat ik geen email meer kan verzenden. ik kan prima ontvangen maar verzenden krijg ik een smtp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen mail verzenden
Hallo vrienden
ik heb in eens het probleem dat ik geen email meer kan verzenden. ik kan prima ontvangen maar verzenden krijg ik een smtp server fout melding. Ik heb een Vodafone kaart. heeft prima gewerkt. ik heb vodafone gebeld maar die willen ( kunnen ) mij niet helpen. Iets dat ze geen gegevens hebben van de Iphone wie kan mij verder helpen alvast bedankt ik draai op firmeware versie 1.1.4 Laatst gewijzigd door michel278; 19-08-08 om 13:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb momenteel precies hetzelfde probleem bij T-mobile.
Via Wi-Fi werkt het wel. Bij jou ook ? |
|
|||
|
|||
klopt, werkt bij mij ook niet
Laatst gewijzigd door michel278; 23-08-08 om 12:22. |
|
|||
|
|||
zit nu bij t-mobile omdat orange er niet meer is. Kan nu ook geen e-mail versturen..
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het fout gaat met de instellingen van SMTP gegevens.
Heeft iemand de juiste voor vodavone authsmtp.vodavone.nl gebruiker/wachtwoord vodavone werkt bij mij niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan mail niet verzenden (relaying:X) ??? | Franky1234 | iPhone algemeen | 0 | 27-05-11 20:32 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Kan geen mail verzenden | Dutchskill | iPhone algemeen | 25 | 07-09-10 21:59 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
kan geen mail verzenden | Arach | iPhone algemeen | 2 | 23-05-09 22:39 |
|
|