Internet op iphone 3gs helemaal gratis of niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zat me dit al een tijdje af te vragen. ik had vroeger internet op me mobiel van hi 10pm maar die was niet gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet op iphone 3gs helemaal gratis of niet
ik zat me dit al een tijdje af te vragen. ik had vroeger internet op me mobiel van hi 10pm maar die was niet gratis helemaal is. ik ging vol downloaden dokte ik wel extra. maar zit er een soort data limiet erop of niet? ik wil die abo van 30 35 euro nemen pm als me iphone eindelijk binnen is
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een van de officiële iPhone-abonnemententen van T-Mobile hebt, heb je onbeperkt internet. Staat duidelijk op de site van TM -en is hier op het forum ook al vaak gezegd.
|
||||
|
||||
Internet op je telefoon is nooit gratis... voor het bedrag dat je bij T-mobile betaalt heb je onbeperkt internet, dat dan weer wel.
|
|
||||
|
||||
er is wel een limiet. na 2 gig data heb je een minder snelle internetverbinding. 1 Mbps wordt na 2 gig dus 384 kbps
|
|
|||
|
|||
Trouwens internet bij tm is altijd trager dan bij de concurrenten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 08-10-09 om 08:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs helemaal dood?! | richard75 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:26 |
iPhone 3gs internet doet het niet. | Dilossss | iPhone algemeen | 7 | 18-08-10 00:20 |
Iphone 3GS kan niet op internet? | Gamebusters | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 19:13 |
iPhone 3GS even helemaal leegmaken | Robn | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 20:25 |
iPhone 3Gs 32GB Black Doet Helemaal Niks,(niet eens opladen) | BGP | iPhone algemeen | 3 | 05-11-09 00:01 |
|
|