iphone 4 gekocht in spanje met ios5 provider orange, is hier al een unlock voor? :) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) weet hier iemand iets meer over? alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 gekocht in spanje met ios5 provider orange, is hier al een unlock voor? :)
weet hier iemand iets meer over? alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Of er een IMEI-unlock is moet je bij de provider vragen. En softwarematige unlock is er (tot nader order) niet.
|
|
|||
|
|||
dus die ios5 software is tot nu toe nog altijd niet te unlocken op mijn toestel bedoel je dan?? mijn vrienden hebben net dezelfde maar dan met mobistar als provider en die hebben geen problemen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dat toestel niet gelockt dan is er niets aan de hand. Mobistart toestellen zijn SIM-lock vrij. Jouw vraag impliceert dat het toestel echter gelockt is |
|
|||
|
|||
Orange spanje doet ook al heel moeilijk over IMEI unlock. Ik geloof dat je met een ipod zit ( tot nader order), en er is geen zicht op een unlock....
|
|||
|
|||
Orange spain is wel mogelijk te unlocken,
Alleen is veel geld. Je moet wel denken over 150 euro, Of het wel waard is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand hier al iets gekocht? | jiepie | iPad algemeen | 5 | 04-10-11 18:31 |
iPhone 4: SIM Unlock iPhone 4 Spanje | WTFoX | Unlock | 12 | 04-09-11 15:07 |
iPhone 4: unlock voor orange france | jorian | Unlock | 10 | 13-04-11 17:34 |
iPhone 3GS: Wisselen van provider in Spanje | britclog | Unlock | 0 | 30-03-11 00:52 |
wie weet de mail instellingen voor quicknet en provider orange | schermer | iPhone algemeen | 3 | 17-06-08 18:37 |
|
|