Iemand hier al iets gekocht? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) GlobaltElectronica - appee free online shop Lijkt mij voordelig maar is het ook betrouwbaar? Iemand ervaring bij deze?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand hier al iets gekocht?
GlobaltElectronica - appee free online shop
Lijkt mij voordelig maar is het ook betrouwbaar? Iemand ervaring bij deze? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inderdaad mooie prijzen maar ken de site verder niet, mochten er mensen zijn die wel info hebben over deze site ben ik er ook zeker in geinteresseerd.....
Maar ik denk dat het te mooi is om waar te zijn helaas...... |
|
|||
|
|||
Amateuristische site. Naam van het bedrijf en domein komt niet overeen. Alleen via Google Checkout betalen. Lijkt me een scamsite, ik zou er nog geen kabeltje bestellen.....
|
|
||||
|
||||
Alles wat op internet te mooi lijkt om waar te zijn, is dat ook. Nooit aan beginnen
|
|
||||
|
||||
probeer maar eens iets in je mandje te doen, lukt niet eens, en een 3gs 8gb is duurder dan een 16gb?
|
|||
|
|||
dit zou het adres zijn:
Google Maps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? | gserban | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-08-12 12:02 |
iPhone 3GS: Hey iemand die me hier kan helpen :) | Itsmitch | Unlock | 11 | 11-02-11 19:51 |
Weet iemand wat hier gaat gebeuren? | Sjoerdvanduijn | Archief | 7 | 15-03-09 18:52 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|