//

Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen?

Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam net op een site en zag dat daar Iphone4 voor rond de 225 weg gingen en ipads ook Dus mij vraag is is iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-10, 11:18
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen?

Kwam net op een site en zag dat daar Iphone4 voor rond de 225 weg gingen en ipads ook

Dus mij vraag is is iemand bekend met deze site of heeft zij/hij daar ooit iets gekocht?

Home :: ziinga.com


Wil weten of het betrouwbaar is voor ik daar ga kopen kan niks op google vinden namelijk met de woorden klacht ziinga
Het is eigenlijk te mooi omwaar te zijn dat je dit soort produkten voor zo weinig kan kopen lijkt mij
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door Destiny; 23-09-10 om 09:42. Reden: vraag aan mod
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 12:43
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Ik zou het niet vertrouwen, De Whoisgegevens komen bij de volgende persoon uit :

Domain: ZIINGA.COM
Registrar: Eurodns S.A.

Registrant:
Company: Auction Management Ltd
Name: Dennis Mikkelsen
Address: Vincenti Buildings
City: Valletta
Country: MALTA
Postal Code: VLT08

Original Creation Date: 2009-09-30


Gegevens komen dus uit Malta.

Veel gebruikt Citaat : Is iets te mooi om waar te zijn, dan is dat ook vaak zo !

Gr Stephan
  #3  
Oud 22-09-10, 20:40
jandenh jandenh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Wijk bij Duurstede
Berichten: 9
Standaard ervaring met Ziinga? lees de FAQ

Het lijkt te mooi om waar te zijn. Ik heb vanmiddag ook een paar veilingen zitten volgen... Pas daarna ben ik de FAQ eens gaan lezen en zie dan dat je per bieding 0,53 tot 0,94 eurocent kwijt bent.
Daarnaast gaat elk bod maar met 0,01 ct omhoog. op de iPhone van 225,- euro is dus 22.500 keer geboden vaak door middel van 'bied agents'.
Tel uit je winst...
Als jij dus iedere keer mee gaat bieden maar je hem uiteindelijk niet krijgt,
ben je wel je poen kwijt...
Tuurlijk is diegene die hem krijgt spekkoper maar volgens mij is dit pure oplichting...
  #4  
Oud 23-09-10, 21:16
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Had dit toevallig gisteren ook geprobeerd, je krijg bij de registratie een credit die je kan inzetten. Daarna moet je een pakket kopen om verder te bieden. Nou heb 't geprobeerd met die credit, helaas verloren natuurlijk. Mijn vriendin doet ook weleens op deze site mee: BidYes.com Centveilingen Nederland - Bieden op de nieuwste gadgets! dat is ook zoiets, alleen iets betrouwbaarder denk ik.
  #5  
Oud 24-09-10, 09:45
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 Bekijk bericht
Ik zou het niet vertrouwen, De Whoisgegevens komen bij de volgende persoon uit :

Domain: ZIINGA.COM
Registrar: Eurodns S.A.

Registrant:
Company: Auction Management Ltd
Name: Dennis Mikkelsen
Address: Vincenti Buildings
City: Valletta
Country: MALTA
Postal Code: VLT08

Original Creation Date: 2009-09-30


Gegevens komen dus uit Malta.

Veel gebruikt Citaat : Is iets te mooi om waar te zijn, dan is dat ook vaak zo !

Gr Stephan
Ja klotp dat ze in Malta zitten staat ook duidelijk vermeld op hun website,ik koop ook dingen over de hele wereld maar dat wil nog niet zeggen of een bedrijf wel of niet betrouwbaar is en je kan met je credit card betalen dus moet save zijn want je kan je geld terug vorderen bij wanprestatie heb dat 1x eeder gehad
  #6  
Oud 24-09-10, 09:47
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Bedankt voor al jullie reacties ik kijk het nog even aan
  #7  
Oud 28-09-10, 17:45
Dennismik Dennismik is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 Bekijk bericht
Ik zou het niet vertrouwen, De Whoisgegevens komen bij de volgende persoon uit :

Domain: ZIINGA.COM
Registrar: Eurodns S.A.

Registrant:
Company: Auction Management Ltd
Name: Dennis Mikkelsen
Address: Vincenti Buildings
City: Valletta
Country: MALTA
Postal Code: VLT08

Original Creation Date: 2009-09-30


Gegevens komen dus uit Malta.

Veel gebruikt Citaat : Is iets te mooi om waar te zijn, dan is dat ook vaak zo !

Gr Stephan

Plotseling zag ik mijn naam langskomen. En dat is bijzonder want volgens mij zijn er geen andere mensen met mijn voor- en achternaam in Nederland. In Denemarken is dat trouwens een heel ander verhaal.

Ik vind het belangrijk om aan te geven dat ik NIET achter deze site zit en dat het niet mijn domeinnaam is.

Dat misverstand zou kunnen ontstaan omdat ik al jaren werkzaam ben ik de internetbranche, echter altijd bij gerenommeerde bedrijven.

Anyhow: het is niet mijn site of domeinnaam. En ik heb dan ook geen idee of het betrouwbaar is. Maar klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn.

Met vriendelijke groet,
Dennis Mikkelsen

Dennis Mikkelsen (Dennismik) on Twitter
Dennis Mikkelsen - Netherlands | LinkedIn

Laatst gewijzigd door Dennismik; 28-09-10 om 18:48.
  #8  
Oud 29-09-10, 09:17
Toonzz Toonzz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard Ziinga

Hallo
Niet doen! Ik heb een keer meegedaan met 10 euro en had het ook bij die ene keer willen houden, maar wat blijkt, je zit gelijk aan een lidmaatschap vast en ze blijven geld van je rekening afschrijven, totdat je per mail je lidmaatschap opzegt. Ik kwam er gelukkig snel achter, maar was toch al 70 euro kwijt.
Pure nepperij!
Gr Tony
  #9  
Oud 29-09-10, 20:32
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toonzz Bekijk bericht
Hallo
Niet doen! Ik heb een keer meegedaan met 10 euro en had het ook bij die ene keer willen houden, maar wat blijkt, je zit gelijk aan een lidmaatschap vast en ze blijven geld van je rekening afschrijven, totdat je per mail je lidmaatschap opzegt. Ik kwam er gelukkig snel achter, maar was toch al 70 euro kwijt.
Pure nepperij!
Gr Tony

Onzin ze kunnen niet afschrijven van je rekening want je geeft geen automatische machtiging af laat staan als je met je credit card of met paypall betaald dus aub geen fabeltjes vertellen
  #10  
Oud 29-09-10, 21:47
Toonzz Toonzz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik vertel gewoon wat mij is overkomen: ik kocht 10 biedingen voor 10 euro en begon te bieden, een paar dagen later las ik ergens op een forum dat het best mogelijk zou zijn dat je ongevraagd aan een lidmaatschap vast kon zitten, ik heb toen gelijk een mail gestuurd om het "lidmaatschap" op te zeggen en keek dezelfde dag mijn rekening na en zag tot mijn verbazing dat er nog eens 69 euro extra afgeschreven was. Ik kreeg ook een mail terug dat mijn lidmaatschap per heden beëindigd was.
Maar goed als jij dat een fabeltje wilt noemen, be my guest, en koop de 10 biedingen voor 10 euro en zie maar wat er gebeurd...
Ik ben natuurlijk bezig met proberen het geld terug te krijgen..
  #11  
Oud 29-09-10, 21:49
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toonzz Bekijk bericht
Ik vertel gewoon wat mij is overkomen: ik kocht 10 biedingen voor 10 euro en begon te bieden, een paar dagen later las ik ergens op een forum dat het best mogelijk zou zijn dat je ongevraagd aan een lidmaatschap vast kon zitten, ik heb toen gelijk een mail gestuurd om het "lidmaatschap" op te zeggen en keek dezelfde dag mijn rekening na en zag tot mijn verbazing dat er nog eens 69 euro extra afgeschreven was. Ik kreeg ook een mail terug dat mijn lidmaatschap per heden beëindigd was.
Maar goed als jij dat een fabeltje wilt noemen, be my guest, en koop de 10 biedingen voor 10 euro en zie maar wat er gebeurd...
Ik ben natuurlijk bezig met proberen het geld terug te krijgen..
Als het een automatische incasso was kan je het toch gewoon terugboeken via internet?
Ik had een tijd geleden ook dat er zomaar €40 van m'n rekening af was geschreven van 1 of ander online iets.
Toen heb ik het gewoon teruggeboekt naar m'n rekening, nooit meer wat van gehoord ook.
  #12  
Oud 29-09-10, 22:02
Toonzz Toonzz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Het was van mijn creditcard, gewoon een eenmalige betaling...
Ik wacht nog op uitleg van hun kant..
  #13  
Oud 28-01-11, 10:51
svanboxtel svanboxtel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard ZIINGA

Nooit doen!!! Ze zetten je vast aan een maandelijks abonnement waar je heel moeilijk van af komt.
  #14  
Oud 16-02-11, 18:05
gperini gperini is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard Ziinga is oplichterij

Het klopt helemaal wat hierboven staat. Op het moment dat je een bieding aangaat ga je direct akkoord met een gold lidmaatschap en die kost €39 per maand. Inmiddels zelfs €69 per maand heb ik op de tros radar site gelezen. Ik ben er zelf ook in getrapt en heb inmiddels mijn geld terug gevraagd en aangegeven dat ze mijn account moeten stoppen.

Het zal echter lastig worden om mijn geld weer terug te krijgen, dus vooral wegblijven van die site denk ik zelf.
  #15  
Oud 07-03-11, 19:34
ninalevi ninalevi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Alle waarschuwingen zijn terecht en waar. Ik heb (domdomdom) vorig jaar een keer meegedaan en me geregistreerd als lid. Je kunt dan biedingen kopen. Dat gedaan met mijn creditcard die ik eigenlijk nooit gebruik.

Kwam er pas zojuist achter dat ze al MEER dan een jaar 39 euro per maand van de creditcard hebben gehaald. 39 euro waar je niets aan hebt behalve dat je een paar gratis biedingen mag doen.
De kans dat je de hoogste bieder bent is miniem. En voor de rest: lees het verhaal over wat het eigenlijk kost per bod.

DUS WEES VERSTANDIG EN DOE ER NIET AAN MEE. HET HEEFT MIJ - ZONDER ER ERG IN GEHAD TE HEBBEN - BIJNA 500 EURO GEKOST!!!!
Nina
  #16  
Oud 29-07-11, 19:43
Yazz Yazz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard KLOPT

Ik kan onderschrijven wat de vorige poster vertelt. Heb net uitvoering chatcontact gehad met de `hulp' op de Ziinga site en voor de zekerheid printscreens gemaakt. Ze doen het op een stiekeme manier, door ergens onderaan je eerste mailtje te schrijven dat ze 67,99 euro per maand rekenen voor lidmaatschapskosten. Overigens is hier in de voorwaarden niets over te vinden.

Gelukkig ben ik alleen het geld voor het biedingpakket kwijt en heb ik mijn `lidmaatschap' (dat ze het zo durven noemen!) kunnen annuleren binnen de proefperiode van 7 dagen.
  #17  
Oud 05-09-11, 13:39
semkei semkei is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi Allen,

Advies van mij: GELOOF NIET IN ZIINGA.
Deze site is oplichterij!! Ik kwam gelukkig op tijd vanaf.
Ze gebruiken een andere techniek om je vast te zitten met een abonnement.
Ik kwam achter dat ik plotseling iets gewonnen heeft terwijl ik helemaal geen biedingen heb gedaan.
IPod Shuffle 2 GB
Transactiekosten: € 1,14
Totaal: € 1,14
7 days Membership*: € 0,00
Uw prijs: € 1,14
Om de ipod shuffle te krijgen moet je adres gegevens aangeven, ik heb dat gedaan daarna kreeg ik 2 mailtjes van ziinga. Één mail als ontvangstbewijs en daarna kreeg ik een tweede mail met melding controle verzending.
In de tweede mail staat erop dat als je de ipod nano wilt krijgen andere bewijsstukken moet inleveren.
Zoals een paspoortbewijs, creditcard inscannen van voorkant en achterkant, een rekeningbewijs niet ouder dan 3 maanden.
Ik vond het heel erg verdacht dus ik heb gelijk een verzoek ingediend mijn account te verwijderen.

Mensen tuin alsjeblieft niet in ziinga. (Zie ook bij trosforum daar staan er ook heel veel mensen die dupé zijn.)
Gelukkig ben ik maar 10 euro kwijt geraakt maar ik zie dat sommige veel geld verloren zijn aan deze site.
  #18  
Oud 05-09-11, 14:22
mobil2000 mobil2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard copieren creeditcard?

Wow...als ze beide kanten van je creditcard kopieren dan ben je echt de pineut. Dan kunnen ze gewoon van alles kopen op jouw kosten. Waarom wordt hier niks tegen gedaan door politie en dergelijke???
  #19  
Oud 12-09-11, 21:01
Misterylady74 Misterylady74 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yazz Bekijk bericht
Gelukkig ben ik alleen het geld voor het biedingpakket kwijt en heb ik mijn `lidmaatschap' (dat ze het zo durven noemen!) kunnen annuleren binnen de proefperiode van 7 dagen.
Dat zogenaamde lidmaatschap zou in elk geval drie maanden bindend zijn. Hebben ze dat geld nog afgeschreven dan? Of alleen het geld voor je biedingenpakket?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door semkei Bekijk bericht
Ik vond het heel erg verdacht dus ik heb gelijk een verzoek ingediend mijn account te verwijderen.
Wordt daar wel gelijk gehoor aan gegeven? Ben je er wel echt van af nadat je zo'n verzoek hebt ingediend?
  #20  
Oud 01-02-12, 06:05
edith56 edith56 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

mij is het ook overkomen.ik won een senseo nooit ontvangen en daarna zat ik aan een contract vast van 3 maanden.Dat moet toch niet kunnen ?ze schrijven bij mij ook 69 euro af !ik denk erover om het programma rechtgezet in te schakelen.Er klopt volgens mij niks van.Ik ben zo kwaad !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2012 om 05:16 ----------

Mij is het ook overkomen.Ik won een senseo apparaat,nooit ontvangen en gelijk schreven ze elke maand 69 euro af van mijn creditkaart.Je had een verplicht contract van 3 maanden. belachelijk,afzetters. Er moet toch iets tegen te doen zijn ?Ik wil via het programma rechtgezet kijken of er at te doen is.Ik hoop dat het lukt ! Dus er niet INTRAPPEN
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met deze site? Gerardus106 Koopinformatie Nederland 5 22-01-11 12:19
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 11:27
Heeft iemand ervaring met dixcase.com Bastimans1 Koopinformatie Nederland 3 07-08-10 01:26
Heeft iemand ervaring met cd-media Maes39 Koopinformatie Nederland 102 20-08-08 18:10
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? -kriis Koopinformatie Nederland 11 09-01-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.