Heeft iemand ervaring met marketshop-online? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kwam op marktplaats tegen dat een webshop, hun ipod voor 257 euro aanbied. natuurlijk een mooi prijsje maar heeft iemand ervaring met deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heeft iemand ervaring met marketshop-online?
Hallo, ik kwam op marktplaats tegen dat een webshop, hun ipod voor 257 euro aanbied.
natuurlijk een mooi prijsje maar heeft iemand ervaring met deze site? My MarketShop Ltd Alvast bedankt, kris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het gaat hier weldegelijk over hun iPhone en niet de iPod.
Het is inderdaad een fantastische prijs. Prijs: EUR 257.16 ipv EUR 525.44 Ze schrijven er zelfs bij dat hij al unlocked is. In voorraad: 142 Via contact kom je wel uit bij een Italiaans adres... orporate Headquarters Marketshop-Online Email:market-shop@consultant.com Address:VIA NINO OXILIA 17 00197 ROMA, Italy Tel:06/469819151 Fax:06/469819151 Corporate Branch Marketshop-Online Email:market-shop@consultant.com Address: 75B West Ham Lane Stratford, London, E15 4PH, England Tel:+44 (0)20181231655 Fax:+44 (0)20181231655 Dus verscheping, ... invoer, ... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik denk dat dit geen echte iphones gaan zijn maar de chinese namaak - iphones
|
|
|||
|
|||
ah oeps is dus gwn oplichting
|
|
||||
|
||||
ik bedoelde iphone
|
|
|||
|
|||
dat kan je gwn aanpassen hoor (gwn op edit klikken)
|
|
||||
|
||||
Ook te mooi om waar te zijn
|
|
||||
|
||||
HOHO 250€ voor een iphone,ik zou hier zelfs nooit een topic over starten,IS ONMOGELIJK!
|
|
|||
|
|||
het is wel mogelijk, als ze gestolen zijn
maar die koop ik dus zeker niet |
|
||||
|
||||
Gestolen?
Als ik een toestel koop die naar de hogere prijscategorieën gaat dan wil ik er een aankoopbewijs bij! |
|
|||
|
|||
uiteraard, ik gaf gwn een mogelijke verklaring voor het feit dat deze zo goedkoop zoude zijn. Het kan natuurlijk ook gewoon oplichting zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Heeft iemand ervaring met cd-media | Maes39 | Koopinformatie Nederland | 102 | 20-08-08 18:10 |
|
|