Heeft iemand ervaring met cd-media discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist voor mezelf en enkele vrienden iphones gekocht bij WWW.CD-MEDIA.NL . Hij had een hele scherpe actie, iphone in seal (8GB) voor 425 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met cd-media
Ik heb zojuist voor mezelf en enkele vrienden iphones gekocht bij WWW.CD-MEDIA.NL.
Hij had een hele scherpe actie, iphone in seal (8GB) voor 425 euro. Deze iphones moeten nog wel gejailbreak, unlock en geactiveerd worden maar ik kreeg volledige uitleg over hoe ik dit moest doen. Hij heeft me later ook nog telefonisch geholpen om enkele zaken aan de praat te krijgen. Super service, echt een aanrader. Maes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb er net eentje besteld. Bedankt voor de tip! Ik hoop dat ik hem snel binnenheb
|
|
|||
|
|||
hoeveel hebben jullie betaald aan verzendkosten? want ik kan het niet op de site vinden.
|
|
|||
|
|||
Verzendkosten zijn 6,20 euro en dan wordt het verzekerd opgestuurd
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand ervaring met www.cd-media.nl
Deze webwinkel heeft iPhones te koop voor een redelijke prijs (gelocked en unlocked) maar voor mij helaas geen voorraad van de 16 GB uitvoering.
Heeft iemand ervaring met de aanschaf van een iPhone bij deze webwinkel?? |
|
|||
|
|||
Daar kun je gerust een iPhone kopen. Ze hebben in ieder geval iFoneguide inside.
|
|
||||
|
||||
Eeh ifoneguide GuRu Fresh,
'kZal graag willen als die voorraad van die 16 GB is op 1 ging staan . Moet nog ff afwachten dus.... Thanxxz voor reply!! |
|
||||
|
||||
15 op voorraad volgens de site.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reacties!!
Inderdaad is de voorraad toegenomen naar 15 ea. Weten jullie ook of cd-media de iPhone terug neemt als deze defect is, zodat ze hem laten repareren of omruilen voor een werkend exemplaar? En dan bedoel ik niet dat ie defect is geraakt door FW upgrade. (een soort garantie dus) Dit is nl. hetgeen waarvoor ik particuliere aankoop een beetje eng vind. Hoop geld uitgeven en als de phone stuk is kan j'm wegflikkeren . 'kZal kijken of ik dat daar kan achterhalen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iphone daar gekocht. Erg goede service!
|
|
||||
|
||||
Heb nog een reactie uitstaan bij Herbie65, die heeft/had een 16GB in de verkoop voor €550,-
Maar als dat nix wordt ga ik, door alle positieve reacties die ik hier heb mogen ontvangen, over op aanschaf bij CD-Media!! |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone ook bij hem gehaald, goede service! Als ik vragen had kon ik hem gewoon bellen..
Laatst gewijzigd door st4n; 10-03-08 om 14:01. |
|
|||
|
|||
Ik ga er deze week er een bestellen via de webshop van cd-media, kan niet wachten
|
|
|||
|
|||
weet iemand misschien hoelang de levertijd is van deze winkel?
|
|
||||
|
||||
1 a 2 dagen.
|
|
|||
|
|||
Iemand al ervaring met de 8 gb unlocked versie? Werkt deze naar behoren en doet alles het?
|
|
|||
|
|||
Net een 8 gig unlockt besteld zou me benieuwen wanneer ik hem thuis ontvang. ik weet nu iig een forum waar ik met mijn vragen over de iphone heen kan .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? | -kriis | Koopinformatie Nederland | 11 | 09-01-08 23:26 |
|
|