//

Heeft iemand ervaring met cd-media

Heeft iemand ervaring met cd-media discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone idd hier gekocht zoals ik al eerder vermeld had. De levertijd is ongeveer 2 dagen. (ik had hem zondag avond besteld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-03-08, 21:28
Robbertxp Robbertxp is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb mijn iphone idd hier gekocht zoals ik al eerder vermeld had. De levertijd is ongeveer 2 dagen. (ik had hem zondag avond besteld, dinsdag ochtend in huis).

De Wi-Fi van mijn iphone deed het niet, ik heb de telefoon gister teruggestuurd en hij gaat er naar kijken. Op dat oogpunt wel een goede service (tot nu toe).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-03-08, 12:04
derik29 derik29 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derik29 Bekijk bericht
Ik verwacht de mijne eind deze week thuis te hebben, ik laat het je weten als alles naar behoren werkt
Ik heb hem inmiddels thuis, en hij werkt naar behoren! wat een prachtig stukje techniek
je krijgt er ook een gratis o2 sim bij (eruit halen eigen sim erin en bellen maar) wel geleverd met een andere steker dan we hier hebben, maar hij laad prima via usb.

cd-media.nl een aanrader dus.
  #23  
Oud 13-03-08, 12:08
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Converter voor de stroomadapter is zo besteld (gister via e-bay 3 stuks besteld voor €25 incl verzending) en wel zo handig.
Of neem jij je laptop/pc overal mee naartoe zodat je op kunt laden
  #24  
Oud 13-03-08, 12:22
derik29 derik29 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Converter voor de stroomadapter is zo besteld (gister via e-bay 3 stuks besteld voor €25 incl verzending) en wel zo handig.
Of neem jij je laptop/pc overal mee naartoe zodat je op kunt laden
Tegenwoordig staat er overal wel een pc/laptop (en neem mijn laptop overal mee naar toe idd). is dus nu een multifuntionele adapter
  #25  
Oud 13-03-08, 17:16
Robbertxp Robbertxp is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Hebben jullie een engelse geleverd gekregen? Ik een Amerikaanse.

Die gast heeft naar mijn iphone gekeken, en morgen komt de postbode een nieuwe brengen
  #26  
Oud 13-03-08, 17:24
derik29 derik29 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Engelse vercie (er zat een engelse steker bij iig).
  #27  
Oud 14-03-08, 09:09
Robbertxp Robbertxp is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Waarom doet iedereen zo moeilijk met converters ? Nieuw duckheadje erop en klaar ? Ik had die toevallig nog bij me laptop zitten, maar die kun je bij elke apr kopen.
  #28  
Oud 14-03-08, 09:32
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Weet iemand hoe de iPhone bij deze toko ge-unlocked wordt? M.a.w. is de bootloader gedowgrade naar BL 3.9?
  #29  
Oud 15-03-08, 20:05
Marc283 Marc283 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Heb ook mijn Iphone daar gehaald. Had hem woensdagavond laat besteld en had hem vrijdag in huis. Snelle service!!

Enige minpuntjes: antwoord op vragen via mail kan iets uitgebreider. De verpakking voor verzenden kan beter. Het doosje zat in plastic gewikkeld en dat was het. Echter wel voorzien van waarschuwingstape met daarop vermeld dat de inhoud gevoelige electronische apparatuur betrof.

Al met al ben ik tevreden met de bestelling. Aanrader!!

Laatst gewijzigd door Marc283; 16-03-08 om 00:40. Reden: typefout
  #30  
Oud 21-03-08, 14:52
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Mijn ervaringen met CD-MEDIA:

Dinsdagavond (18-3) om 7 uur de bestelling (iPhone 16GB) geplaatst met de gebruikelijke orderbevestiging via de mail.
Ik had 'm gisteren (donderdag 20-3) dus eigenijk verwacht want dat was zo gemiddeld de levertijd (1 a 2 dagen) van verschillende klanten op het iPhone Forum. Niet dus en daarom tegen een uurtje of 5 contact opgenomen, eerst via de mail (geen antwoord) en daarna via MSN. Arnold wist mij te vertellen dat dat hij woensdag (19-3) om 4 uur 's middags is opgehaald door TNT. Ik heb een TNT barcode doorgekregen maar die deed het gisterenavond nog niet (want die wordt pas na 24 uur actief volgens Arnold )

Efin vanochtend deed de barcode het wel en wat schetst mijn verbazing de status is: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" wat dus wil zeggen: De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen. De datum van aanmelding is vandaag 21-3-2008 .

TNT gebeld en die zeggen dat het pakket niet is aangeboden. Arnold zegt dat het wel is aangeboden maar het te druk is bij TNT in Ridderkerk en de bezetting qua personeel te laag is (Het ligt daar dus 2 a 3 dagen zonder te worden aangemeld).

Ik weet het niet meer, het pakket is onverzekerd overhandigd aan TNT en niemand kan mij zeggen waar het nu is. Het enige wat ik wel weet is dat 556,20 heb betaald. Als het pakket kwijt is ben ik dus de iPhone en de 556.20 euro kwijt. Maar hopen op een goede afloop, ik krijg er in iedergeval geen warm gevoel van.
  #31  
Oud 21-03-08, 16:02
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuif Bekijk bericht
Ik weet het niet meer, het pakket is onverzekerd overhandigd aan TNT en niemand kan mij zeggen waar het nu is..
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat een pakket pas in de T&T tevoorschijn kwam nadat het al was aangekomen. Dus zegt niets.

Verder is niet aankomen een risico voor de verzender. Zijn probleem.
  #32  
Oud 21-03-08, 16:26
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat een pakket pas in de T&T tevoorschijn kwam nadat het al was aangekomen. Dus zegt niets.

Verder is niet aankomen een risico voor de verzender. Zijn probleem.
Niet volgens zijn voorwaarden. Daarin wordt vermeld dat het transport risico is voor de koper. Hij maakt zelfs foto's van de producten zodat hij bewijs heeft dat het goed en ongeschonden weg is gegaan.

Status is inmiddels aangepast: Zending opgehaald en in sorteerproces. Waarschijnlijk wordt het morgen dus afgeleverd en dan ben ik dus niet thuis .

Ik blijf het vreemd vinden. Arnold heeft het woensdag aangeboden maar TNT heeft het vandaag pas aangemeld. Iemand heeft lopen zwijnen, maar de vraag is wie.

Kortom je moet stalen zenuwen hebben als je iets bij CD-MEDIA besteld .
  #33  
Oud 21-03-08, 17:06
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuif Bekijk bericht
Niet volgens zijn voorwaarden. Daarin wordt vermeld dat het transport risico is voor de koper. Hij maakt zelfs foto's van de producten zodat hij bewijs heeft dat het goed en ongeschonden weg is gegaan.
Een handelaar die een dergelijke clausule hanteert overtreedt daarmee op het consumenten recht en wel op zodanige wijze (want overtreding niveau zwarte lijst) dat al zijn voorwaarden (dus ook de redelijke) niet meer geldig zijn en uitsluitend nog hetgeen het consumentenrecht bepaald van toepassing is.

Ik koop overigens principieel niet bij dat soort winkeliers. Wel geef ik ze 1 kans en stuur ze een email reageren ze dan conform de wet dan geen probleem en anders dien ik een klacht in.


Citaat:
Iemand heeft lopen zwijnen, maar de vraag is wie.
Ik denk dat het niet moeilijk te raden is wie de kluit belazerd.
  #34  
Oud 21-03-08, 17:40
iDoc iDoc is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ben eigenlijk erg tevreden: maandag 17-03-2008 bestelling 16G iPhone gedaan, dinsdag 18-03-2008 ontvangen in goede staat via TNT. Ik ben niet onder de indruk van de verpakking (een papiertje met tape) maar verder ben ik volkomen tevreden.
  #35  
Oud 21-03-08, 19:24
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky Bekijk bericht
en volgens mij voor die 6.20 verstuur hij altijd verzekerd
dus dat hy onverzekerd verstuur zal wel niet kloppen
€ 6,20 is dus niet verzekerd (maar zoals eerder gezegd dat is risico van de zakelijke verzender). verzekerd is pas vanaf € 7,95.
  #36  
Oud 21-03-08, 20:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky Bekijk bericht
6.20 is verzekerd bij hem
dat doe hij als service zeg die voor de klant
hij zeg ook als de persoon niet geloof vraag dan de foto van zijn pakket dat weet je alles
en ik heb ook van ze voorwaarden gevraagt en dat is alleen als je goedkoper wil dan 6.20 dan is het je eigen riscico
Zie Uw zending past niet in de brievenbus? - Wij helpen u graag... en vergelijk Basis Pakket - Standaard 24-uurs-service voor alle pakketten met Zeker Pakket - Extra zekerheid bij waardevolle zendingen.
  #37  
Oud 23-03-08, 11:00
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Volgens de TNT is hij bij mij afgeleverd terwijl er niemand thuis was . Het zal wel bij de buren zijn afgeleverd (tenminste dat hoop ik dan). Vanavond of morgen weet ik hopelijk meer.
  #38  
Oud 23-03-08, 16:16
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuif Bekijk bericht
Volgens de TNT is hij bij mij afgeleverd terwijl er niemand thuis was . Het zal wel bij de buren zijn afgeleverd (tenminste dat hoop ik dan). Vanavond of morgen weet ik hopelijk meer.
Dan moet je een kaartje in de bus hebben gehad dat ie is afgeleverd
op een ander adres. Anders klopt er iets niet.
  #39  
Oud 25-03-08, 09:13
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schumeister Bekijk bericht
Dan moet je een kaartje in de bus hebben gehad dat ie is afgeleverd
op een ander adres. Anders klopt er iets niet.
Kaartje lag in de bus en ik kon de iPhone ophalen bij de buren. Het doosje had een klein deukje in de hoeken maar voor de rest geen problemen met de phone. Hij werkt perfect.

Arnold geeft wel elke keer aan dat het verzekerd verstuurd wordt maar ik geloof daar geen bal van. De Basis pakket van TNT kost namelijk 6,20 Euro en ik kan op de site van TNT nergens iets vinden over een verzekering. Het Zeker pakket wordt voor een maximum van 500 euro verzekerd en bij deze service wordt het pakket ook aangetekend verstuurd. Ik heb nergens voor getekend en mijn buren ook niet. Conclusie: geen verzekering.

Dus wat mij betreft is CD-MEDIA afgezien van de verzending een aanrader. Als de verzending nu gebeurd via Zeker pakker van TNT en CD-MEDIA iets meer doet aan de communicatie en de status van de bestelling (bijv: het opsturen van de TNT Barcode via de mail, etc) dan zou deze toko perfect zijn.

Hou wel rekening met het feit dat de levertijd wel meer kan bedragen dan 1 a 2 dagen. En communiceren gaat via MSN. Aftersales heb ik (gelukkig) nog geen ervaring mee, maar als je de phone uit America of Engeland importeert, dan vraag ik me af hoe goed de aftersales dan geregeld is.
  #40  
Oud 25-03-08, 11:39
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Ik ga vandaag of morgen ook bij deze winkel bestellen. Zoals ik zo over het algemeen hoor is hij redelijk te vertrouwen. Moet ik nog ergens op letten met het bestellen ? Iemand nog tips?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met deze site? Gerardus106 Koopinformatie Nederland 5 22-01-11 11:19
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 10:27
Heeft iemand ervaring met dixcase.com Bastimans1 Koopinformatie Nederland 3 07-08-10 00:26
Heeft iemand ervaring met deze webshop? Burgmans Koopinformatie Nederland 3 26-04-10 17:00
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? -kriis Koopinformatie Nederland 11 09-01-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.