Heeft iemand ervaring met cd-media discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) En welke prijzen noemen ze bij cd-media? Is niet onbelangrijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En welke prijzen noemen ze bij cd-media? Is niet onbelangrijk.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ff schopje..
ze hebben ook de 3G voor 450 euro! dus mensen betrouwbaarder dan de italiaanse startpage en IPH |
|
|||
|
|||
Ja, maar deze is locked. En dus wel of niet te gebruiken in Nederland?
|
|
||||
|
||||
kijk er eens onder...
3G simunlock yessim |
|
|||
|
|||
heb daar van het weekend mee gemailt, hebben een wachtlijst van meer dan 600 personen
|
|
|||
|
|||
En die yessim is nou volgens mij echt betrouwbaar...
|
|
|||
|
|||
Ik wacht al 3 weken en elke dag wordt er vandaag of morgen beloofd en nu zijn ze op vakantie ! Ik heb mijn bestelling mooi geannuleerd want bestellingen aannemen en al bijna een maand niks kunnen leveren is not done !
Mijn tip: bestel niks bij Cd-Media totdat ze voorraad hebben want je krijgt alleen maar valse beloftes te horen ! |
|
|||
|
|||
en nu, is de wachtrij al over?
ik had mijn 1e iphone ook hier besteld, kreeg ik 3 dagen na betaling... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor het unlocken kun je toch ook de nieuwe ZiPhone gebruiken? Dus dan zijn alle problemen opgelost.... kopen dat ding
|
||||
|
||||
Blijkbaar ben je niet echt goed geïnformeerd want er is ten eerste geen "nieuwe" ZiPhone en ten tweede kan de 3G iPhone (softwarematig) nog niet simlockvrij worden gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
anyway: ik geloof er weinig in, ik zie hier een 2de patrick verhaal |
|
||||
|
||||
met dat verschil dat patrick levert...
en heb ze van cd-media gesproken binnen 7 dagen heb je hem. |
|
|||
|
|||
T schijnt dat Yessim je phone zwaar verkloot. Afrader dus!
gewoon wat meer moeite doen en naar Belgie of Italie afreizen (of me laten nemen) weet je zeker dat je goed zit en gewoon garantie hebt. Echt verbazing wekkend dat er nog domme mensen zijn die in dit soort zaken geloven, alleen om die (niet eens perfecte) iphone te krijgen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
damn, bedankt.
Dan weet ik dat ik niet veel aan yessim heb. Wat raden jullie me dan aan? Software unlock? Of is er een sim die wel goed schijnt te werken? |
|
|||
|
|||
Wachten op de software unlock of een simlock vrije in belgie/italië halen, nu weer on-topic over CD-Media.
|
|
|||
|
|||
Iemand al een iPhone hier besteld en een leverdatum gekregen?
|
|
|||
|
|||
ik heb de baas van cd-media op msn, maar geeft geen antwoord op vragen van de wachtrij.
Ik denk dat er nog een enorme wachtrij is, en dat je pas over een maand het weer kan proberen hier. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? | -kriis | Koopinformatie Nederland | 11 | 09-01-08 23:26 |
|
|