Heeft iemand ervaring met cd-media discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zag net de 8GB voor €375 incl. BTW (+ factuur) bij cd-media.nl ............
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zag net de 8GB voor €375 incl. BTW (+ factuur) bij cd-media.nl .........
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kopen bij CD-Media
Geachte mensen!
Als jullie het niet vertrouwen om te kopen via het internet! Kunnen jullie ook langs de winkel gaan in Dordrecht: GSMARENA GROTESPUISTRAAT 10 DORDRECHT Dus kan 100% zeggen dat het echt te vertrouwen is! Mvgr, Martin Messemker Laatst gewijzigd door Crazymartin; 20-04-08 om 15:38. |
|
|||
|
|||
lol updaten is niet toegestaan staat er bij de beschrijving. is dat voor de noobs of...?
|
|
|||
|
|||
Geen idee waarom CD-Media deze waarschuwing geeft. Misschien doen ze iets speciaals met de iPhone dat updates onmogelijk maakt. Vaag...
Laatst gewijzigd door Fresh; 23-04-08 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Rede waarom je hem niet mag updaten
Citaat:
en heb je niets meet aan de telefoon!! |
|
||||
|
||||
Volgens mij is er sinds kort een unlockmethode ontwikkeld die elke firmwareversie van dit moment kan unlocken..
|
|||
|
|||
Me moeder is nu in NY, als het niet lukt bestel de 8 gb hier wel..
Zelf unlocken lijkt me beter, weet ik tenminste wat er precies mee is gebeurd. even afwachten dus, ziet er wel er goed uit wat ik hier allemaal lees in dit topic. Wat een top site is dit ook
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En verwijderd hij dan ook alles op de 4gb, 8gb, of 16gb flash drive? Lijkt me raar... |
|
|||
|
|||
heb de iphone besteld bij cd-media.nl....
|
|
|||
|
|||
Ik had met me iphone een hoesje besteld maar dat hoesje zat er eerst niet bij toen zou ie verstuurd worden maar hij is er nog steeds niet:S
|
|
|||
|
|||
Net de 8GB iPhone besteld bij cd-media.nl, nadat een vriend van me een tijdje geleden daar ook 1 heeft besteld en er erg tevreden over is.. Ik hoop dat ik hem morgen/maandag binnen heb
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want bij cdrwinkel versturen ze bepaalde items zoals harde schijven, dvd's& cd's niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
//edit ff gekeken voor je: Code:
Verzendwijze TNT POST BELGIE TNT POST DUITSLAND TNT POST NEDERLAND |
|
|||
|
|||
track n trace zegt voor de 2e keer: "chauffeur is onderweg".
Dus 2e keer krijgt mijn pakket voorrang, ik hoor hem vandaag te krijgen... zal deze post wel aanpassen als ik hem heb, en heb gejailbreaked unlocked enz. |
|
|||
|
|||
Vanochtend m`n track & trace linkje gehad, staat alleen nog niks op.. Ik hoop dat de track & trace site gewoon vertraagd is, en dat er eigenlijk al hoorde te staan "Gesorteerd en in de route" , maar dat zal niet.. Ik gok dat ik hem maandag binnen heb
|
|
|||
|
|||
Net ook een sealed 8 gig versie gekocht na aanleiding van alle positieve reacties hier op het forum, voor zover ziet alles er goed geregeld uit . Hopelijk binnenkort dus ook een trotse bezitter
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik ben bang dat ze bij TNT vandaag niet werken ivm bevrijdingsdag.
3 mei is m`n pakketje aangekomen bij het sorteercentrum, en deze is nog steeds niet gesorteerd noch aangekomen bij een dichtbijzijnde TNT "filiaal". Ben bang dat ik m`n pakketje nu pas dinsdag of zelfs woensdag pas krijg, aangezien er doorgaans 1 werkdag tussen "gesorteerd" en "chauffeur is onderweg" zit. //edit Status staat nu op " Chauffeur is onderweg". Ik neem aan dat ik hem vandaag dus nog binnen krijg Laatst gewijzigd door Levitas; 06-05-08 om 16:11. |
|
|||
|
|||
Net ook mijn iphone ontvangen waarschijnlijk maandag dan verstuurd, hele snele bezorging dus, ik ben tevreden
|
|
|||
|
|||
Mijne is vrijdag besteld, heb hem dinsdags binnen gehad, valt eigenlijk dus best mee. Hoewel het voor 't gevoel toch een hele week is
Keurig netjes in het originele iPhone doosje, maar wat mij opviel, verder geen bescherming daaromheen, en ik kon ook nergens een pakbon of iets dergelijks vinden. Hij werkt overigens wel perfect, erg lekker ding! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? | -kriis | Koopinformatie Nederland | 11 | 09-01-08 23:26 |
|
|