Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook meegedaan met gratis biedingen en inderdaad heel snel iets gewonnen. (ipod schuffle, goede truck) heb daarna een klein bedrag betaald. Daarna moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook meegedaan met gratis biedingen en inderdaad heel snel iets gewonnen. (ipod schuffle, goede truck) heb daarna een klein bedrag betaald. Daarna moet je inderdaad je creditkaart gaan copieren, je paspoort en een rekening. Dit ging me echt te ver. Maar zit inmiddels wel aan een abonnement vast. Heb wel snel opgezegd, maar krijg te horen dat ik nu 31 euro moet betalen voor het opbreken van het contract. Ik weet niet of ze inmiddels abbonnementsgeld hebben genomen van mijn rekening. Kunnen ze dat uit eigen bewegen doen eigenlijk omdat ik een keer met creditcard heb betaald?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als een ieder zich nou voor iets betalen eerst eens verdiept in de historie van een site via b.v. Google, dan zou dit soort ellende gewoon voorkomen kunnen worden!
ziinga - Google zoeken |
|
|||
|
|||
ziinga
Ik onlangs iets gekocht bij ziinga voor € 7,- Tot nu toe is er via mijn creditcard € 125,- extra afgeschreven zonder dat ik hier iets aan kan doen. Mijn SNS bank wil de bedragen niet zo maar terugboeken.
Dit is een ordinaire oplichtings bende Als iemand een andere ervaring heeft laat mij dat svp weten |
|
||||
|
||||
Het inscannen van voor en achterkant van de creditkaart is niet een gigantische ramp. Als consument ben je verzekerd tegen misbruik van je credit kaart. Het gaat er gewoon om dat je die gegevens niet stuurt naar personen c.q. bedrijven waar je je vanaf het begin al vraagtekens bij zet.
Uiteindelijk werkt gezond verstand het beste. En een beetje wantrouwig zijn is nooit verkeerd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met cd-media | Maes39 | Koopinformatie Nederland | 102 | 20-08-08 18:10 |
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? | -kriis | Koopinformatie Nederland | 11 | 09-01-08 23:26 |
|
|