simlocck vrij maken. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vandaag ene iphone gekregen van een vriend.het is een witte 16 BG 4s , nu er zit een simlock op , hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlocck vrij maken.
hallo,
ik heb vandaag ene iphone gekregen van een vriend.het is een witte 16 BG 4s , nu er zit een simlock op , hoe kan ik deze verwijderen? wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Euh? Maak je nu 2 verschillende topics aan met dezelfde vraag?
|
|
|||
|
|||
straight talk simkaartje zat erin..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2013 om 21:36 ---------- Klantervaringen van www.iphone-unlocker.nl is dit ene optie ? |
|
|||
|
|||
@hardcore. Nee dat is geen OPTiE! Dat is gewoon SCAM! je betaalt en je krijgt ook zeer waarschijnlijk ook nog een virus op je computer.
Wat wel werkt? Rsim 7 of 8 of 9. Is een chipje onder je simkaartje ( let op is geen unlock, deze omzeilt alleen de lock) kosten : +/- 25 euro overal te krijgen. Origineel unlock ; afhankelijk van je provider maar kan oplopen tot 150 euro. Er bestaat dus geen gekke software voor 8 euro om het te verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: simlock vrij maken | prins2023 | Unlock | 3 | 26-04-12 01:37 |
iPhone: Simlock vrij maken | Sah | Jailbreak | 2 | 24-11-11 22:12 |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
iPhone 3G: simlock vrij maken. | robbies | Unlock | 6 | 02-08-09 19:19 |
simlock vrij maken | snowman007 | Archief | 7 | 24-08-08 01:51 |
|
|