Jaku iOS theme: hulp gezocht! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) voor mensen die ook Jaku IOS op hun iPhone hebben, het volgende; de thread op modmyi.com bevat inmiddels ruim 800 pagina's met allerlei mooie Icons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jaku iOS theme: hulp gezocht!
voor mensen die ook Jaku IOS op hun iPhone hebben, het volgende;
de thread op modmyi.com bevat inmiddels ruim 800 pagina's met allerlei mooie Icons en ik weet het bestaan van de jaku-repo website. Merendeel van mn Apps zijn nu Jaku-styled, echter ik mis nog een paar (nederlandse) apps die ik niet tegenkom. Zijn hier nog leden die ook laaiend enthousiast zijn over Jaku en dit op hun iPhone hebben en mij een eindje op weg kunnen helpen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 11:37 ---------- deze graag op slot en gauw de prullenbak in graag; heb 'm ook op het iPhone Screenshot topic geplaatst...waar die thuis hoort! Laatst gewijzigd door Geert1976; 10-02-13 om 12:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie mijn reactie in het andere topic: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post876882
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had het thema ooit aangeschaft maar niet al te lang gebruikt, toch er maar weer eens opgezet! Misschien is het toch handiger om er een apart topic voor te houden, discussie over een thema is volgens mij juist offtopic in het screenshot topic ;-)
|
||||
|
||||
Ik heb Photoshop even afgestoft en een eerste poging gewaagd tot het maken van een aantal iconen.
AD Mobile ABN AMRO Bankieren iCaughtU Pro SysInfoPlus PhoneNZB Telfort Belstatus |
|
|||
|
|||
nice! mooi gedaan en thanks for sharing! |
|
||||
|
||||
Bitly app
Feyenoord FCBWorld Everton Everton alt Laatst gewijzigd door FridgeNL; 24-02-13 om 14:48. |
|
||||
|
||||
BBC Sport
Edit: Nog een aantal... Eredivisie Live Uefa.com Nu Sport VI (Voetbal International) Edit: Nog 2 erbij.... F1 Calendar FCUpdate Laatst gewijzigd door FridgeNL; 25-02-13 om 20:31. |
|
||||
|
||||
Graspop Metal Meeting
Metal Radio Heavy Metal Radio FM Pinkpop |
|
||||
|
||||
Yahoo! Mail
ShadowMe for Twitter Rooms - Your iPhone IRC Chat Client Meet The Tweet mBoxMail - Hotmail with Push Politiek ContactsXL ExcelContacts ExcelContacts alt AllSync Pixelpipe Uitzending Gemist Radio 1 Radio 2 3FM Radio 4 Radio 5 Radio 6 Omroep NL Horizon TV Laatst gewijzigd door FridgeNL; 27-02-13 om 02:59. |
|
||||
|
||||
Goed bezig Fridge. Ik ga zeker een paar icoontjes gebruiken. Bedankt.
Sorry dat ik niet eerder reageerde op je verzoek in het anderen topic. Ik ben er even tussen uit geweest. Maar zo te zien heb je het aardig kunnen oplossen haha. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ff griepje gekicked en nu weer vrolijk verder Animated Knots Bike Race Blast Off Weathercube Buienradar NOS Teletekst Parkmobile Pownews Slayer Pinball Slayer Pinball Alt-1 Slayer Pinball Alt-2 Weather HD Weather Pro Doodle Sprint Fish Calendar Fraction Calculator Lite Golf GPS iBattery Pro Navionics USA Navionics.USA Alt NOS NOS Journaal NOS Journaal Alt Weerbericht Rijnmond Weeronline Relax+ |
|
|||
|
|||
mooi Fridge!
|
|
||||
|
||||
Thnx
Dichtbij Politie Politie Alt Elsevier Alarmfase 1 BNR Nieuwsradio Min. VenJ (Ministerie van Veiligheid en Justitie) Webwereld |
|
||||
|
||||
Angry Birds Space
Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars Alt |
|
||||
|
||||
Doom
Doom Alt Wolf 3D Galaga Remix Angry Birds Rio Angry Birds Star Wars (Rev1) Crazy Taxi Crazy Taxi Alt Sonic CD Carmageddon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gezocht | pat39 | iPad algemeen | 10 | 29-08-10 21:52 |
GEZOCHT: Lockscreen theme Volvo source | V70ORD5 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-09 20:20 |
Hulp gezocht | studentHz | Unlock [archief] | 9 | 15-05-09 01:34 |
Hulp gezocht! | Frog | Archief | 1 | 01-04-09 21:00 |
Hulp gezocht! | Dreissen | Archief | 1 | 06-03-09 00:39 |
|
|