Imessage, message, whatsapp via laptop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik imessagen, whatsappen via mijn laptop. Ik ben op werk, en het is heel lastig om elke keer je gsm vast te pkken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage, message, whatsapp via laptop
Hoe kan ik imessagen, whatsappen via mijn laptop.
Ik ben op werk, en het is heel lastig om elke keer je gsm vast te pkken om een bericht door te sturen. Je wilt toch niet betrapt worden lol. Is er een Bluetooth mogelijkheid of alleen Wi-Fi ? Ik heb Wi-Fisms geprobeerd maar ik geraak erniet op via mijn laptop van mijn werk, thuis kan ik dat dan wel. Ik denk dat ze met een proxy werken op het werk. in ieder geval suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een oud draadje, maar ik waag een poging.
Ik heb "Wi-Fisms" ook geïnstalleerd maar mij lukt het niet om via de browser van laptop contact te maken met de iPhone. De "app" installeerde prima. "ipadres":8080/ zegt dat pagina niet geladen kan worden. Iemand die de app wel werkend heeft? |
|
|||
|
|||
Whatsappen op je laptop kan met Bluestacks Run Mobile Apps on Windows PC or Mac with BlueStacks | Android App Player !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? | eugje | iTunes | 3 | 13-03-12 22:08 |
imessage en whatsapp problemen | Dittef | iPhone algemeen | 1 | 14-01-12 19:18 |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
|
|