//

Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B?

Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand enig idee hoe dit foutloos te doen? Ik heb een nieuwe laptop en wil mijn ITunes migreren naar de nieuwe laptop....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-12, 22:01
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B?

Heeft iemand enig idee hoe dit foutloos te doen? Ik heb een nieuwe laptop en wil mijn ITunes migreren naar de nieuwe laptop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-12, 01:11
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

Niemand die het weet?
  #3  
Oud 12-03-12, 09:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Map iTunes uit je documenten kopiëren. Hier staat alles beschreven: http://support.apple.com/kb/HT4527?viewlocale=nl_NL
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 13-03-12, 22:08
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Gewoon de Map iTunes uit Mijn Muziek op een usb stick zetten (als je veel muziek hebt op een portable HD)

iTunes instaleren op de nieuwe computer.. 1 keer openen en dan je computer machtigen (als je een itunes account gebruikt)

Dan sluit je itunes op de nieuwe computer en ga je naar Mijn Muziek en verwijder daar "iTunes" Plak daarna de map "iTunes" die je hebt gekopieerd van de oude computer er in en klaar!

Vergeet ook niet voordat je de oude computer niet meer gebruikt in itunes "Machtiging intrekken" in te drukken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? Suzan iTunes 2 02-07-09 14:25
agenda van iphone naar laptop nverdonschot iTunes 0 30-06-09 00:34
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33
Windows: Itunes afspeellijsten kopiëren van laptop naar pc ND90 iTunes 2 20-08-08 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.