//

Mooi thema installeren hulp nodig

Mooi thema installeren hulp nodig discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben eigenlijk al tijden opzoek naar een mooi springboard scherm van mn iPhone, ik heb nu het thema glasklart maar zou nog wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-10, 17:05
sannetjeislief sannetjeislief is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 75
Standaard Mooi thema installeren hulp nodig

Hallo,

Ik ben eigenlijk al tijden opzoek naar een mooi springboard scherm van mn iPhone, ik heb nu het thema glasklart maar zou nog wel iets mooiers willen! ben nu bezig met het downloaden van ieligance. maar bij google zie je dat ze dan zon klok bovenin hebben etc. En een mooi bijpassend lockscreen met het weer en sms en etc. Ook ben ik opzoek naar een afbeelding plaatsen, ik heb mn provider naam tmobile veranderd in Stones van de Rolling stones nu heb ik een keer ergens een thema gezien waarin iemand dan zelfs het tongetje ernaast had! super vet dus! Kortom zoek ik dus ieamnd die met mij iets moois wilt maken voor mijn iphone! Hoop dat iemand interesse heeft

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig RJAE Archief 2 10-03-10 11:08
heb je winterboard nodig om thema's te installeren? pattymac Archief 2 28-10-09 15:43
Hulp Bij Thema Veranderen Nodig! Brahma Bull Archief 4 20-08-09 14:24
[thema] hulp gezocht voor design thema's InstaQ Jailbreak apps en thema's 8 16-06-09 01:18
even hulp nodig botser Archief 1 31-05-09 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.