//

iCloud verwijderen van iPhone, daarna terugzetten

iCloud verwijderen van iPhone, daarna terugzetten discussie in iCloud forum; Beste lezers, Ik heb mij sufgezocht op het inet waaronder hier op het forum maar ik heb tot op heden niet mijn antwoord kunnen vinden. Mijn vriendin heeft iCloud waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 31-03-12, 18:12
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard iCloud verwijderen van iPhone, daarna terugzetten

Beste lezers,

Ik heb mij sufgezocht op het inet waaronder hier op het forum maar ik heb tot op heden niet mijn antwoord kunnen vinden.

Mijn vriendin heeft iCloud waar contactpersonen, herinneringen en agendapunten op gesynct worden. Nu heeft zij haar gebruikersnaam/emailadres gewijzigd en wil zij deze ook op haar iPhone veranderen.

Nu heb ik gelezen dat je 'n eerst moet verwijderen van je iPhone en daarna weer aanmaken. Je kunt namelijk je emailadres niet wijzigen op je iPhone.

Maar als ik deze wil verwijderen vraagt de iPhone: informatie zoals: contactgegevens, agendapunten etc.. Bewaren op de iPhone? En dan kun je "behouden" of "verwijderen" kiezen.

Vraag 1: als ik op verwijderen klik is alle informatie welke ook op iCloud staat verdwenen van de iPhone. Maar dit blijft staan op iCloud zodat als ik het account op opnieuw invoer alle contactgegevens en agendapunten weer op de iPhone worden gesynct?

Vraag 2: als ik op "behouden" klik blijft alle informatie staan op de iPhone. Als ik daarna sync met iCloud met hetzelfde account, staat daarna alle informatie dubbel op de iPhone?

Ik durfte niet te kiezen aangezien ik geen ruzie wil hebben als alles weg is

Alvast bedankt!

Justin
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten vanuit iCloud naar iPhone terugzetten michandy iPhone Apps 2 01-12-16 19:02
Terugzetten iCloud backup jellaren iCloud 22 05-01-14 14:07
iCloud specifieke data terugzetten dennusb iCloud 1 01-01-12 16:17
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? GewoonIphone iCloud 2 17-10-11 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.