//

Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort?

Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier diverse forums gelezen, maar kon niet tot een concreet antwoord komen. In januari ga ik een iPhone halen!!! Maar weet nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-08, 15:24
jaapbuijs jaapbuijs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 20
Question Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort?

Hallo,

Ik heb hier diverse forums gelezen,
maar kon niet tot een concreet antwoord komen.
In januari ga ik een iPhone halen!!!
Maar weet nog niet welke provider het best
de iPhone ondersteund.

Ik ben opzoek naar argumenten voor of tegen,
ervaringen en tips.
Ik twijfel tussen bovenstaande providers.

B.v.d.!
Groet,
Jaap

(p.s. Natuurlijk spelen de aanbieding van januari
ook een rol, maar dat even terzijde)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-08, 15:26
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Jaap, welkom op dit forum. Ik zou je eerst willen vragen hier wat rond te hangen en je in te lezen. Er is al heel veel geschreven over vragen zoals jij die stelt. Neem de tijd en je zal je antwoorden vinden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 18-12-08, 16:25
jaapbuijs jaapbuijs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 20
Standaard

Klopt,
ik heb al veel gelezen.
Soms is het wat gedateerd, soms te specifiek.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een globale vergelijking tussen alle.

Ik begrijp je antwoord scorpiosoft
Ik stel nogmaals de vraag.

Laatst gewijzigd door jaapbuijs; 19-12-08 om 09:06.
  #4  
Oud 25-12-08, 13:26
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik wil toch weer verwijzen naar de opmerking van Scorpiosoft...gewoon lezen op het forum. Een eenduidig antwoord is nl. absoluut niet te geven. Waarom niet?

- Het hangt er van af waar jij woont (3G dekking)
- Het hangt er van af waar jij jouw iphone voor wilt gebruiken (data verbruik)
- Het hangt er van af in welke regio jij de iphone wilt gebruiken (3G dekking)
- Het hangt er van af hoeveel data jij denkt te gaan gebruiken (fair use, unlimited)
- Wat zijn de maximale kosten die jij kunt\wilt betalen inclusief internet verbruik

Allemaal vragen die van belang zijn bij het kiezen van de voor JOU beste provider. Er zijn mensen die gewoon prima kwaliteit geleverd krijgen van T-Mobile. In mijn woongebied was de 3G dekking een regelrechte ramp. De keuze van de beste provider is afhankelijk van persoonlijke factoren en die kan een ander niet voor jou beantwoorden.

vodafone biedt officieel een abo aan voor de iPhone en daarom mag je er van uit gaan dat ze 'm ondersteunen.

Telfort doet dat niet officieel maar ik weet uit eigen ervaring dat een Telfort sim prima werkt op mijn iPhone

KPN is ook geen probleem, Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk. Hi is weer een zusje van KPN\Telfort.

Advies...typ de namen van de providers in op het forum en lees (een deel) van de threads die dan naar voren komen. Misschien zitten er wel gebruikers tussen die in dezelfde omgeving\stad als jij wonen. Zelf heb ik, als ik een tip mag geven, een prepaid sim van een tweetal providers aangeschaft (die 20 euro totaal was het mij wel waard) om te kijken hoe de GSM kwaliteit\dekking maar vooral de 3G dekking was. Op grond daarvan heb IK voor Telfort gekozen daar waar anderen deze provider "vervloeken".

Laatst gewijzigd door Celf; 25-12-08 om 13:32.
  #5  
Oud 26-12-08, 12:04
jaapbuijs jaapbuijs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 20
Standaard

Bedankt, ik snap nu wat jullie bedoelen,
ik zal hier in de buurt eens goede research gaan doen.

Nogmaals bedankt
  #6  
Oud 09-01-09, 15:07
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Dus als ik goed rondlees: Vodafone is het snelst maar heeft een beperking in het dataverbruik; KPN is nog heel langzaam maar zal binnenkort waarschijnlijk versnellen, maar streaming is niet mogelijk/toegestaan; T-Mobile is wat minder snel dan Vodafone maar duidelijke 2e in NL, en kent verder geen beperkingen.
Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
  #7  
Oud 09-01-09, 15:18
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Min of meer wel ja, ik woon zelf in Amsterdam en 3G dekking is redelijk, 70% van de tijd heb ik wel 3G en anders GPRS (verschrikkelijk hoe langzaam dat is). Komt heel weinig voor dat ik echt geen netwerk heb. Vodafone is een ingewikkeld geval, snel maar weinig internet. Ik ben echt een die-hard internetter en heb dus liever beide, ik kan wel leven met de snelheid van T-Mobile maar het mag van bij betreft altijd sneller.

Kortom als je veel internet neem je T-mobile, en als je soms maar toch snel wil internetten neem je Vodafone.
  #8  
Oud 09-01-09, 16:21
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Gebruik al geruime tijd vodafone en ben data grootverbryiker. Geen beperkingen tot zover. Ik kan ze van harte aanbevelen.
  #9  
Oud 09-01-09, 17:31
jaapbuijs jaapbuijs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Waalwijk
Berichten: 20
Standaard

Ik heb gisteren de iPhone 3G 8gb besteld met Vodafone abo, bij 2call.
(met nummerbehoud, dus kan ff duren)
Ik heb nog een DutchStone simkaart, kun je nagaan hoelang ik al klant ben van
deze provider, die later Orange en nu T-Mobile is geworden.
(Als ik de verhalen zo hoor, ga ik er met Vodafone alleen maar op vooruit)

Bedankt voor de hulp!
  #10  
Oud 11-01-09, 22:20
henkiejk henkiejk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard Hi abbo

En met een Hi abonnement (dochter Kpn toch?) is het internet dus niet zo snel?
  #11  
Oud 13-01-09, 22:38
topcoach topcoach is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 6
Standaard

Collega's,
Ik zelf 2 abbonnementen i.v.m. overgang van vodaphona naar kpn (lekker wijs zo'n systeem van nummerbehoud) maar goed beide providers werken goed en hebben een goede dekking, Alleen was het jammer dat ik bij vodphone nog een oude blox met beperking van 10 mB had, dus binnen 1 week een rekning van 155 euro!
gelijk maar uitgezet en een grote blox aangezet. (slechte service dus)
Ook het doorschakelen werk goed alleen vervalt dan wel de voicemail.
gr
  #12  
Oud 14-01-09, 11:52
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik zit zelf nog te twijfelen. Op bestelmaar.nl kun je een Vodafone abo verlengen met iPhone, een hele mooie deal. 28 euro p/m, eerste 6 mnd 4,50 en daarna 9,50 p/m voor internetblox erbij. Vraag ik me alleen af, zal ik daarop in gaan of zou er een betere aanbieding kunnen komen in de nabije toekomst (bijv. mbt internetblox)? Vanaf de 23e kan ik verlengen nl, dus heb nog 3 maanden de tijd (alhoewel ik wel een iPhone zo snel mogelijk wil hebben).
  #13  
Oud 14-01-09, 21:53
topcoach topcoach is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 6
Standaard

Let allemaal erg op bij het afsluiten van een abbonement met nummerbehoud.
Het abbonnement gaat pas in bij de overgangsdatum!, wees niet te gretig met het direct in gebruik nemen.
Kreeg net een rekening van de KPN (154 euro voor internet gebruik), ik wis dit niet.
Gelukkig heb kan ik op het oude nummer van vodaphone het toch gebruiken.
Let bij vodaphone op de interbox er zijn 2 soorten: onbeperkt en max 10 mb.
je raad het al onbeperkt nemen.

Ipohne is leuk maar heeft tot nu toe mij al 300 euro aan mb gekost.

succes met de keuze
  #14  
Oud 14-01-09, 22:27
henkiejk henkiejk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb mn Iphone ge-unlockt met yellowsn0w, nu Hi met Eindeloos Online voor 9.95 per maand. Internet is niet bar-snel. Ben even gaan zoeken op internet en Hi (dus ook Kpn denk ik) heeft een downloadsnelheid van maar 128 KB/s. Niks vergeleken met T-Mobile. Hoop dat Hi binnenkort gaat overstappen op sneller, want dit is niks.
  #15  
Oud 14-01-09, 23:37
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Bekijk bericht
Ik zit zelf nog te twijfelen. Op bestelmaar.nl kun je een Vodafone abo verlengen met iPhone, een hele mooie deal. 28 euro p/m, eerste 6 mnd 4,50 en daarna 9,50 p/m voor internetblox erbij. Vraag ik me alleen af, zal ik daarop in gaan of zou er een betere aanbieding kunnen komen in de nabije toekomst (bijv. mbt internetblox)? Vanaf de 23e kan ik verlengen nl, dus heb nog 3 maanden de tijd (alhoewel ik wel een iPhone zo snel mogelijk wil hebben).
Deze actie heb ik vandaag bestelt, als ik het goed begrijp kan jij ook in april verlengen?
Ik ook de 25 e van april.
Krijg morgen bevestiging en heb nog niks getekend, dus kan nog terug, maar het lijkt mij een superaanbieding.
Kans is overigens groot dat het niet 6 maanden €4,50 voor internet is, maar een jaar.
Dat zei die man aan de telefoon vanmiddag.
Daarnaast is gsmeasy hetzelfde als bestelmaar...(wist ik ook niet) had echt telefonisch contact met gsmeasy en daarna kreeg ik de order van bestelmaar.
Als je goed kijkt bij dezelfde aanbieding op gsmeasy.nl dan zie je staan dat ze aanbieden bij het betreffende abonnement wat jij beschrijft, dat je daar, ik citeer:
Gratis Zorgeloos sms/mms blox voor dubbel tegoed !!
Bij krijgt.
Beetje tegenstrijdig.
Het moet zijn: voordeel sms voor dubbel tegoed
Dus niet: zorgeloos sms
Heb hier een melding over gemaakt...de kans is aanwezig dat ik voor nop er 24 maanden lang zorgeloos sms bij krijg.
De oplettende kijker ziet weleens wat foutjes
Tsja...risico is altijd dat je er een aanbieding naast pakt, maar dat is bij bijna alles zo...

Laatst gewijzigd door Maaike_20; 14-01-09 om 23:41.
  #16  
Oud 16-01-09, 11:13
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 Bekijk bericht
Deze actie heb ik vandaag bestelt, als ik het goed begrijp kan jij ook in april verlengen?
Ik ook de 25 e van april.
Krijg morgen bevestiging en heb nog niks getekend, dus kan nog terug, maar het lijkt mij een superaanbieding.
Kans is overigens groot dat het niet 6 maanden €4,50 voor internet is, maar een jaar.
Dat zei die man aan de telefoon vanmiddag.
Daarnaast is gsmeasy hetzelfde als bestelmaar...(wist ik ook niet) had echt telefonisch contact met gsmeasy en daarna kreeg ik de order van bestelmaar.
Als je goed kijkt bij dezelfde aanbieding op gsmeasy.nl dan zie je staan dat ze aanbieden bij het betreffende abonnement wat jij beschrijft, dat je daar, ik citeer:
Gratis Zorgeloos sms/mms blox voor dubbel tegoed !!
Bij krijgt.
Beetje tegenstrijdig.
Het moet zijn: voordeel sms voor dubbel tegoed
Dus niet: zorgeloos sms
Heb hier een melding over gemaakt...de kans is aanwezig dat ik voor nop er 24 maanden lang zorgeloos sms bij krijg.
De oplettende kijker ziet weleens wat foutjes
Tsja...risico is altijd dat je er een aanbieding naast pakt, maar dat is bij bijna alles zo...
Ik ben bang dat we wat off-topic geraken.. maar nog wat kleine dingetjes. Hoezo kans op een heel jaar voordeel op internetblox? En de aanbieding op gsmeasy.nl is toch wel anders dan op bestelmaar.nl, dus het zijn wel dezelfde bedrijven, maar andere aanbiedingen dan dus? De aanbieding is wel aangepast ondertussen, scherp gezien
Ik ga iig ook via bestelmaar verlengen, kan al niet meer wachten! Tnx voor de info
  #17  
Oud 16-01-09, 12:05
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Bekijk bericht
Ik ben bang dat we wat off-topic geraken.. maar nog wat kleine dingetjes. Hoezo kans op een heel jaar voordeel op internetblox? En de aanbieding op gsmeasy.nl is toch wel anders dan op bestelmaar.nl, dus het zijn wel dezelfde bedrijven, maar andere aanbiedingen dan dus? De aanbieding is wel aangepast ondertussen, scherp gezien
Ik ga iig ook via bestelmaar verlengen, kan al niet meer wachten! Tnx voor de info
Denk niet dat dit offtopic is, het gaat tenslotte om de wijze waarop de huidige aanbiedingen eruit zien...
Ik zal mijn punten even toelichten:
- Gast aan de telefoon wist mij te vertellen dat het volgens hem een heel jaar korting is op de blox, vind ik prima, als hij het dan uitzoekt en mij laat weten, deal....
- Daarnaast klopte de melding van sms blox niet, het is dubbelzinnig...daar heb ik dus ook een melding overgemaakt en diezelfde gast aan de telefoon zou kijken of ik de blox zorgeloos sms er 24 maanden lang gratis bij kan krijgen, kan dat niet, dan tegen een mooie prijs.

Hij was het namelijk met mij eens dat de wijze waarop dit in de aanbieding staat een beetje misleidend is.
Daarnaast mag ik er als "goede" klant vanuit gaan dat de beloften die een medewerker aan de telefoon doet, hij die ook nakomt.
Echter staat er op mijn orderbevestiging niets over vermeldt, dus heb gisteravond nog een mail gestuurd, waarin ik de betreffende punten heb aangegeven.
Daarnaast (medewerker erkende dat er sprake was van misleidende reclame) kan ik mij beroepen op:
Consumentenautoriteit - Nieuwsbericht | 15 oktober 2008 | Oneerlijke handelspraktijken vanaf nu verboden
Feit is dat het tegenwoordig allemaal al duur genoeg is.
Ik persoonlijk let dan ook altijd heel gedetailleerd op wat er in een advertentie staat en uiteraard probeer ik hier voor mezelf voordeel uit te halen

Even wat betreft gsmeasy en bestelmaar.nl....het zijn twee telecombedrijven die onder een grotere koepel horen...zij kunnen dus "switchen".
Ik heb mijn bestelling bijvoorbeeld gedaan via gsmeasy, maar de orderbevestiging is van bestelmaar.nl
Omdat beide sites ook eigen acties en aanbiedingen hebben, denk ik dat zij ook aanbiedingen op maat kunnen maken.

Daarnaast ben ik een echte vastbijter, als iemand mij iets toezegt, dan ga ik er ook voor...mensen moeten wel hun afspraken en beloftes nakomen.
Zal de gang van zaken dan ook op het forum blijven posten.
Er zijn een hoop mensen die nu een Iphone willen aanschaffen met een leuk abonnement en dus de aanbiedingen afstruinen, niet verkeerd als forumleden dan hier hun bevindingen posten.
Als een Mod vindt dat we offtopic gaan, zal deze dat heus wel laten blijken en ingrijpen

Laatst gewijzigd door Maaike_20; 16-01-09 om 12:07.
  #18  
Oud 16-01-09, 12:11
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Ok, ik lees graag wat eruit komt, zeker mbt korting op internetblox! Is je verlenging al goedgekeurd, ookal kan dat pas vanaf de 25e? Mij werd nl verteld dat ik pas rond de (in mijn geval) 24e mijn aanvraag op kon sturen.
  #19  
Oud 16-01-09, 12:19
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Bekijk bericht
Ok, ik lees graag wat eruit komt, zeker mbt korting op internetblox! Is je verlenging al goedgekeurd, ookal kan dat pas vanaf de 25e? Mij werd nl verteld dat ik pas rond de (in mijn geval) 24e mijn aanvraag op kon sturen.
Eigenlijk had de koerier mij gisteren moeten bellen voor een afspraak om vandaag de telefoon te leveren.
Dat gebeurde niet.
Werd gisteravond netjes op de hoogte gebracht door een medewerker dat er een storing is bij Vodafone met betrekking tot verleningen van contracten.
Pech voor mij dus, maar in geen ramp...kan nog makkelijk wachten.

Als je naar vodafone gaat en daar inlogt, dan kun je klikken op link waaronder vermeldt staat of je al wel of niet in aanmerking komt voor een contractverlening.
Volgens mij kan dat al zelfs 4 maanden van tevoren.
Studiegenootje van mij heeft dit een maand geleden gedaan, haar contract loopt pas in....mei ergens af.
Vaag toch?
Nou,ik dus ook kijken via die link en...ja hoor...ook ik kan al verlengen.
Mijn contract loopt 25 april af, mijn verlening gaat dan ook pas 25 april in.
Ik zing de rest van mijn contract nog netjes uit (kan ook niet anders, want kan nu niet meer afkopen)

Mocht het zo zijn dat ze inderdaad zeggen bij gsmeasy: mevrouw, uw contract kunnen wij pas verlengen op 26 januari?
Dan zal ik zeggen: Prima, leg die order dan maar eventjes aprart, dan bevestigen we hem alsnog de 25e.
Maar ik voorzie dat probleem vooralsnog niet, aangezien al mijn gegevens al bekend zijn.

Edit: Volgens mij heb ik gisteren nog contact gehad met Vodafone klantenservice, want ik had wat vragen over de algemene voorwaarden met betrekking tot verleningen, aan de telefoon werd mij ook gezegd dat ik al kan verlengen.

Laatst gewijzigd door Maaike_20; 16-01-09 om 12:21.
  #20  
Oud 16-01-09, 12:28
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Deze mail had ik gehad van Vodafone:

Citaat:
Hartelijk dank voor uw email, waarin u vraagt naar uw einddatum.

De einddatum van uw contract is 24-04-2009.
Uw abonnement zal echter niet automatisch per deze datum worden beeindigd.

Heeft u interesse in een nieuw toestel, gratis of met hoge korting, of een Sim Only abonnement, dan doen mijn collega's u graag een aantrekkelijk aanbod op basis van uw belgedrag.

Hiervoor kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze Klantenservice via nummer 1200, optie abonnement verlengen.

Ook kunt u vanaf 3 maanden voor de einddatum terecht bij een van onze Vodafone verkoopwinkels.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.


Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Er staat dus 3 maanden van tevoren naar de winkel... Ik ga toch maar vast proberen die verlenging aan te vragen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone internet (Wi-Fi) kpn/telfort xXbijvanckXx Wi-Fi 2 27-01-10 12:24
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
Uitschakelen Edge/Gprs KPN/Telfort Iphone 2g Camulos Archief 1 08-07-09 19:32
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? LJArnoud Odido (T-Mobile) 0 06-06-09 00:07
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema SARALI Odido (T-Mobile) 0 16-03-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.