//

Instellen gprs/edge met KPN/HI

Instellen gprs/edge met KPN/HI discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) jup i know :S heb je wel 3G netwerk snelheid? ik krijg meestal gprs snelheid :S rondje dus bovenin ipv 3G icoontje. mja ben al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-11-08, 20:32
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

jup i know :S
heb je wel 3G netwerk snelheid? ik krijg meestal gprs snelheid :S rondje dus bovenin ipv 3G icoontje.
mja ben al blij dat t eindelijk beetje werkt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-11-08, 20:33
NielsieJ NielsieJ is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb geen 3G. Maakt deze 2g iphone gebruik van EDGE? EN is gprs dus niet mogelijk?
  #23  
Oud 10-11-08, 20:40
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ow sorry, zie t idd staan.
heb iets gelezen over dat edge er idd nie meer is en dat t dan dus waarschijnlijk gprs is, maar dat weet ik niet precies, gaat iemand anders je vast een antwoord op geven.
wat voor tekentje heb je bovenaan staan als je gprs/edge aan zet?
  #24  
Oud 10-11-08, 20:42
NielsieJ NielsieJ is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb alleen NL KPN en als Wi-Fi uitstaat alleen een rondje? iPhone 2G FW 2.1 heb ik.
  #25  
Oud 10-11-08, 20:49
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

dat is dus gprs, krijg ik dus ook terwijl ik 3G zou moeten ontvangen zelfs.
fijn he Hi
mja bij mij komt het misschien nog omdat ik nu natuurlijk een hardware unlock heb.
  #26  
Oud 12-11-08, 16:37
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Hebben meer mensen geen dataverbinding meer met KPN? Ik heb een onbeperkt abo van 10,- via Hi en dat werkt normaal prima, alleen vandaag wilde ik m'n mail checken en toen kreeg ik de melding "Could not activate cellular data network". Ook het blokje met GPS is weg.

Iemand een oplossing of is dit een storing bij KPN? Ik heb niks raars met mn iphone gedaan, alleen via itunes gesyncht vanochtend, gisteravond werkte het nog.
  #27  
Oud 12-11-08, 17:05
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d_v Bekijk bericht
Hebben meer mensen geen dataverbinding meer met KPN? Ik heb een onbeperkt abo van 10,- via Hi en dat werkt normaal prima, alleen vandaag wilde ik m'n mail checken en toen kreeg ik de melding "Could not activate cellular data network". Ook het blokje met GPS is weg.

Iemand een oplossing of is dit een storing bij KPN? Ik heb niks raars met mn iphone gedaan, alleen via itunes gesyncht vanochtend, gisteravond werkte het nog.

Netwerk settings reset gedaan en hij doet t weer.
  #28  
Oud 10-12-08, 09:26
pdavelaar pdavelaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Problemen met het verbinden van de 2G met KPN waren bij mij ook opgelost door de netwerk settings te resetten. Bedankt voor de tip!!
  #29  
Oud 14-10-09, 17:31
qelp qelp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone instellingen

Voor alle anderen die via een Google of Forum zoekopdracht bij deze pagina uitkomen en op zoek zijn naar instellingen voor hun iPhone, verschillende Nederlandse providers hebben "wizards" met stap-voor-stap instructies/screenshots voor de instellingen van internet en mms op de verschillende iPhones, zie deze links:
KPN - KPN - Apple - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth
Hi - Hi - Apple - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth
Telfort - Telfort - Apple - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth
  #30  
Oud 14-10-09, 20:49
DutchEvil DutchEvil is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 98
Standaard

Ik heb de netwerkinstellingen gereset, maar alsnog géén internet. Ik kan wel mijn mail gewoon opvragen.

Iemand?
  #31  
Oud 15-02-10, 21:01
shantih shantih is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb Hi kaartje in mijn Iphone. Kreeg eerst een vette rekeningen omdat het toestel automatisch online aanzet. Dus heb ik Hi gebeld en een onbeperkt online bundel aangezet. Wat blijkt? Dat verdwijnen de internetinstellingen. Dus wel een budel, maar geen internet, om gek van te worden. Heb bij APN al portalmmm.nl geprobeerd (verder velden net ingevuld) en ook het woord internet. Dataroaming aangezet, maar niets werkt.
Wie kan me helpen ?
  #32  
Oud 15-02-10, 22:34
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Bij mij werkt het ook, portalmmm.nl bij APN invullen.
Staat ook in de handleiding van Hi: Hi - Apple - iPhone - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth
Ik heb zelf een 3GS zonder simlock.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitschakelen Edge/Gprs KPN/Telfort Iphone 2g Camulos Archief 1 08-07-09 18:32
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge tomnijhuis iPhone algemeen 14 29-04-09 16:02
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN pspoiled Archief 5 15-02-09 22:58
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten Cisevi KPN 9 14-08-08 09:14
Hoe kan ik gprs instellingen instellen met een dead spot iMick Vodafone 0 03-07-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.