//

Iphone 4 besteld met i-300 / prijsverhoging iphone 4

Iphone 4 besteld met i-300 / prijsverhoging iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 6 oktober heb ik bij de T-Mobile shop een Iphone 4 besteld met een I-300 abonnement. Omdat mijn huidige abonnement nog niet verlopen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-10, 02:13
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Iphone 4 besteld met i-300 / prijsverhoging iphone 4

Op 6 oktober heb ik bij de T-Mobile shop een Iphone 4 besteld met een I-300 abonnement. Omdat mijn huidige abonnement nog niet verlopen is moet ik gebruik maken van een early renewal regeling.

Als het goed is moet ik aankomende week een telefoontje krijgen dat ik mijn Iphone kan komen ophalen. Maar nu hoor ik dat T-Mobile per 1 november de prijzen voor de iphone abbonomenten omhoog gooit. Dus nu natuurlijk de vraag welke prijs ga ik nou betalen de oude of het nieuwe?

Uiteindelijk werd er door een medewerker van T-Mobile aan mij verteld dat ik voor het toestel 89.95 moest betalen en voor het abbonoment 44.95. Maar kwa papierwerk is er nog niks gedaan. De medewerker zei dat de contractverlenging pas zou gebeuren als mijn iphone binnenwas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-10, 11:23
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

als je iphone na 1 november binnen is en je gaat hem halen dan moet je de verhoging betalen hebben ze mij vertelt in de winkel echt niet netjes vind ik maar waar. succes en laat weten hoe het bij jou afloop.
  #3  
Oud 30-10-10, 14:36
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik had net de klantenservice aan de lijn. Die onderbrak me zelfs tijdens mijn verhaal en zei gelijk dat de verhoging niet voor mij geld. Ik vroeg of ze dat heeeel zeker wist en ze wist dat heeeeel zeker..

Dus ik ben wel opgelucht, maar het is nog steeds afwachten...
  #4  
Oud 30-10-10, 21:45
mr-3gs mr-3gs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 103
Standaard

Geeft t-mobile nu zelf aan dat de verhoging echt in gaat op 1 november?
  #5  
Oud 01-11-10, 16:25
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Het is inmiddels verhoogd.

Orde management: Als je voor 22 oktober in de T-shops heb besteld zal je de i-Phone voor de oude prijs krijgen.

Ik heb 29 sept ook met early renewal, ook in t-shop besteld, nog steeds niks gehoord, maar wij krijgen 'm voor de oude prijs
  #6  
Oud 01-11-10, 16:44
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r0bert4 Bekijk bericht
Het is inmiddels verhoogd.

Orde management: Als je voor 22 oktober in de T-shops heb besteld zal je de i-Phone voor de oude prijs krijgen.
Dan zullen ze dat bij de verkoop vanaf 22-10 wel hebben moeten zeggen!
Want anders zou ik er op staan om hem tegen de oude voorwaarden af te nemen.
  #7  
Oud 01-11-10, 22:13
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

En mocht je toch de nieuwe prijs moeten betalen dan weiger je hem toch gewoon en ga je elders op zoek naar een iphone?
  #8  
Oud 02-11-10, 23:33
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone Bekijk bericht
Dan zullen ze dat bij de verkoop vanaf 22-10 wel hebben moeten zeggen!
Want anders zou ik er op staan om hem tegen de oude voorwaarden af te nemen.
Ja ze zijn niet echt goed bezig daaro.
  #9  
Oud 03-11-10, 00:33
cullyn cullyn is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Heb 5 oktober m'n iPhone 4 besteld en uiteraard ook de prijsverhogingen gevreest.
Van de week in de winkel langs gegaan en gevraagd wat er gaat gebeuren "als" de prijsverhoging er komt (men kon toen nog niets loslaten hierover).
Eerste antwoord: u gaat de nieuwe prijs betalen
Ik kwaad
Even bellen met de baas
Tweede antwoord: u gaat de oude prijs betalen

Met andere woorden; doe je mond open en alles komt goed
  #10  
Oud 03-11-10, 18:10
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Belachelijk dat je je mond open moet doen, maar ben ik ook zeker van plan, no way dat ik nieuwe prijs ga betalen ( besteld 26 september )

Bedankt voor het zeggen
  #11  
Oud 03-11-10, 18:13
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

je bestelt/ koopt een product toch op een bepaalde dag, en betaalt dan toch de prijs van die dag? lijkt mij meer dan logisch. Zo heb ik nog op het laatste moment Vodafone FUP gekregen voor twee jaar!
  #12  
Oud 03-11-10, 18:16
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinky Bekijk bericht
je bestelt/ koopt een product toch op een bepaalde dag, en betaalt dan toch de prijs van die dag? lijkt mij meer dan logisch. Zo heb ik nog op het laatste moment Vodafone FUP gekregen voor twee jaar!
Natuurlijk, je hebt aanbetaald, neem ik aan, je hebt dus een overeenkomst met de dan geldende voorwaarden. Dus je hoeft je echt niet druk te maken!
  #13  
Oud 03-11-10, 18:47
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone Bekijk bericht
Natuurlijk, je hebt aanbetaald, neem ik aan, je hebt dus een overeenkomst met de dan geldende voorwaarden. Dus je hoeft je echt niet druk te maken!
Ah gelukkig, maarja volgens de note op T-Mobile forum zou ik de iPhone al moeten krijgen , maar nog steeds niks binnen
  #14  
Oud 03-11-10, 23:24
Stravinski Stravinski is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

ik heb maandag mijn iphone 4 32gb besteld (zwart) toevallig op de 1 november zelf dus... in de winkel werd me gezegd dat ik 419,95 moest betalen waarvan 50 euro al voorgeschoten moest worden. nou geen probleem alles netjes afgehandeld. kom ik thuis.. lees ik het verontrustende bericht hier op IPC dat de prijzen zijn verhoogd... wat houdt dit voor mij?? kan ik wettelijk de oude prijs eisen?? iemand ervaring? Grt Stravinski
  #15  
Oud 03-11-10, 23:54
cullyn cullyn is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

@Stravinski
Lijkt me niet. Prijsverhoging per 1 november = per 1 november. Dus ook 1 november zelf. Niets wettelijk oude prijs eisen, je hebt ter plekke de prijs gehoord en geaccepteerd.
  #16  
Oud 03-11-10, 23:57
Stravinski Stravinski is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cullyn Bekijk bericht
@Stravinski
Lijkt me niet. Prijsverhoging per 1 november = per 1 november. Dus ook 1 november zelf. Niets wettelijk oude prijs eisen, je hebt ter plekke de prijs gehoord en geaccepteerd.
ik geloof dat je mijn bericht niet goed hebt gelezen, want 419,95 was de oude prijs, die hebben ze ook genoemd bij het betalen. oftewel ik ben akkoord gegaan met de oude (419,95) prijs...

in dit geval kan ik dan wel wettelijk de oude prijs eisen?

EDIT:
meer in de zin van als ze nu aankomen met de nieuwe prijs... of ik de oude kan eisen...

grt stravinski

Laatst gewijzigd door Stravinski; 03-11-10 om 23:59.
  #17  
Oud 04-11-10, 00:01
cullyn cullyn is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Aha.. Ja dat is uiteraard andere koek. Excuus.
Nu betret het een mondelinge afspraak, gemaakt op een datum waarvan zwart op wit staat dat de prijzen veranderen. Tenzij de winkel medewerk(st)er in kwestie zo eerlijk is zijn belofte na te komen, schat ik de kans dat je de oude prijs betaald vrij klein. Aangezien bij het ophalen enkel naar de besteldatum gekeken wordt (denk ik) en niet naar de mondelinge afspraken!?

In ieder geval; even de desbetreffende medewerk(st)er nogmaals vragen en de afspraken op papier zetten lijkt me een slimme zet.
  #18  
Oud 04-11-10, 00:05
Stravinski Stravinski is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cullyn Bekijk bericht
Aha.. Ja dat is uiteraard andere koek. Excuus.
Nu betret het een mondelinge afspraak, gemaakt op een datum waarvan zwart op wit staat dat de prijzen veranderen. Tenzij de winkel medewerk(st)er in kwestie zo eerlijk is zijn belofte na te komen, schat ik de kans dat je de oude prijs betaald vrij klein. Aangezien bij het ophalen enkel naar de besteldatum gekeken wordt (denk ik) en niet naar de mondelinge afspraken!?

In ieder geval; even de desbetreffende medewerk(st)er nogmaals vragen en de afspraken op papier zetten lijkt me een slimme zet.
ok, lijkt me ook logisch eigenlijk... ik heb die extra 40 euro wel, maar gaat me om het principe... komt wel goed, ik zou ook 459,95 willen betalen, daar niet van, mja jullie snappen mijn punt vast wel...
  #19  
Oud 04-11-10, 12:20
gfurnee gfurnee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Het verhogen van de prijzen is de reden geweest dat ik naar Vodafone ga. Ik vind het niet normaal dat ze de prijs met ruim 66% verhogen omdat ze goedkoop waren vergeleken met de andere aanbieders! Moets nou in plaats van 89 euro 149 euro voor betalen! Ze zeiden altijd dat ze beter waren voor hun eigen klanten, maar ze zijn alleen beter voor hun eigen portemonnee! Ik heb Youp van het Hek er een mailtje over gestuurd, hopende dat hij weer een collum schrijft in het NRC over de klantonvriendelijkheid bij T-Mobile!
  #20  
Oud 04-11-10, 12:23
Stravinski Stravinski is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gfurnee Bekijk bericht
Het verhogen van de prijzen is de reden geweest dat ik naar Vodafone ga. Ik vind het niet normaal dat ze de prijs met ruim 66% verhogen omdat ze goedkoop waren vergeleken met de andere aanbieders! Moets nou in plaats van 89 euro 149 euro voor betalen! Ze zeiden altijd dat ze beter waren voor hun eigen klanten, maar ze zijn alleen beter voor hun eigen portemonnee! Ik heb Youp van het Hek er een mailtje over gestuurd, hopende dat hij weer een collum schrijft in het NRC over de klantonvriendelijkheid bij T-Mobile!
ja, ik geef je geen ongelijk... maar gezien ik geen datalimiet wil hebben "moet" ik bij t-mobile gaan...
verder mag je een update hier plaatsen als dat bericht daadwerkelijk in de NRC verschijnt, dan ben ik benieuwd wat er staat

Mvg strav
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 16:35
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone rofab Odido (T-Mobile) 8 01-03-10 22:20
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone op marktplaats voor 300 euro met paypal Macgyver1970 Archief 1 13-04-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.