//

Contractverlening

Contractverlening discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 17 Augustus heb ik mijn contract geprobeerd te verlengen. Volgens de site zou ik bij een 2 jarig abbonement (Relax Online 35) web'n'walk standard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-10, 14:25
jkroon jkroon is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Contractverlening

Op 17 Augustus heb ik mijn contract geprobeerd te verlengen.
Volgens de site zou ik bij een 2 jarig abbonement (Relax Online 35) web'n'walk standard gratis ontvangen zolang mijn contract zou lopen. Als klant had je 2 mogelijkheden; web'n'walk standard vast (zolang je contract loopt) of standard normaal (wat iedere maand aan te passen is). Bij WnW Vast kreeg je tevens korting op het gekozen mobieltje bij contractverlenging.

Omdat ik dit verhaal al dubieus vond heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Na contact gehad te hebben met de Klantenservice werd mij aangeraden om WnW standard te nemen, want anders zou het mogelijk kunnen zijn dat de korting zou vervallen (want Vast had al een korting, en de site vermelde niet dat de korting zou door verrekend worden). Tevens zou ik 3000 gratis sms'jes (via SMS Maximaal) ontvangen (uitgespreid over 3 maanden).

Het verhaal is zo dat het mij opviel dat ik de eerste maand korting had gekregen op WnW Standard en SMS Maximaal, maar dat de 2 volgende facturen deze korting niet had.
Contact opgenomen met de klantenservice vandaag en nu blijkt zo te zijn dat ik WnW Standard Vast had moeten nemen om de 2 jarige korting in ontvangst te mogen nemen en had ik ipv 2 jaar korting, 1 MAAND korting omdat ik WnW Standard had genomen (het zelfde geldt voor de SMS Maximaal korting). De Klantenservice heeft mij nu wel geholpen door een kleine coulance voor de 2 maanden dat ik WnW Standard heb betaald, maar de korting die ik zou hebben gekregen op mijn telefoon loop ik nu mooi mis. Voor de fout die er is gemaakt met de SMS Maximaal aanbieding kon ze niets voor mij doen, omdat er blijkbaar op mijn contract (en dat klopt, na het herzien van mijn contract) stond dat ik 1 maand korting zou ontvangen op SMS Maximaal en WnW Standard.

Ik voel me redelijk genaaid door T-Mobile omdat ik eerst werd aangeraden door een medewerker om WnW Standard te nemen en achteraf blijkt te zijn dat het helemaal niet moest. Hierdoor ben ik een redelijke korting op mijn mobiel tevens misgelopen.

Ik hoop dat niemand anders nog in dit soort valkuilen stapt, want het is doodzonde. Ik raad iedereen aan om voortaan gewoon in de winkel te verlengen, want die T-mobile site.. die deugt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.