Iphone 4, geen facetime + geeg gps ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vader heeft een iphone 4, en ik heb hem voor hem Jailbreakt. Nu heeft hij TomTom geinstalleerd alleen heeft hij geen GPS ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4, geen facetime + geeg gps ontvangst
Hallo,
Mijn vader heeft een iphone 4, en ik heb hem voor hem Jailbreakt. Nu heeft hij TomTom geinstalleerd alleen heeft hij geen GPS ontvangst meer. Dit is gebeurd nadat hij hem gejailbreakt heeft. Ook kan hij niet meer facetimen, als ik hem in de instellingen probeer te activeren lukt dat ook niet. Ligt dit aan het jailbreaken of is T-mobile gewoon slecht. -Bengt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb zo`n vermoeden dat het toch aan de jailbreak ligt, omdat je schrijft: heeft hij geen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ga naar instelling dan Algemeen en locatievoorzieningen
als u Tomtom gebruikt dan moet u ocatievoorzieningen voor tom tom aan zeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst | domela76 | Wi-Fi | 2 | 02-07-11 21:11 |
Geen GPS ontvangst na Ipad Baseband | kilzone | Unlock | 1 | 07-12-10 00:48 |
Hardware: in buitenland vrijwel geen GPS ontvangst | nath01 | iPhone Navigatie | 4 | 21-02-10 22:09 |
Slecht GPS ontvangst, Iphone 3gs | Creepy | iPhone algemeen | 20 | 19-02-10 22:40 |
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst | dennis00 | iPhone Navigatie | 4 | 06-10-09 02:17 |
|
|