TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien ik op laatst bekende locatie klik, dan heeft hij gewoon mijn thuissituatie, echter in de trein en op mijn kamer... heeft hij sowieso nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst
Indien ik op laatst bekende locatie klik, dan heeft hij gewoon mijn thuissituatie, echter in de trein en op mijn kamer... heeft hij sowieso nooit GPS ontvangst.
Heb nog niet meegemaakt dat ik correct GPS ontvangst krijg. Is dit een bekend probleem met de iPhone? Want ik ben van plan mijn iPhone ook veel als TomTom-vervanger te gebruiken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het lijkt me logisch dat je in je kamer geen ontvangst hebt, gps ontvangst heb je nu eenmaal beter met een open hemel boven je. heb je in maps wel een exacte locatie? Mijn iphone doet het in ieder geval prima, misschien 5 meter onnauwkeurig.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de trein 30 minuten mijn speedometer aangehad, maar nog steeds geen GPS bereik, enig idee?
|
|
||||
|
||||
En wat gebeurt er als je gewoon buiten staat? Heb je dan GPS-signaal?
Anders even de Locatiewaarschuwingen herstellen. |
|
|||
|
|||
Ook buiten heb ik geen GPS-signaal, heb het al op veel verschillende buiten- en binnenlocaties geprobeerd.
Locatiewaarschuwingen herstellen; kun je dat uitleggen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet | haroldv | iPhone Navigatie | 66 | 25-02-11 21:26 |
Navigon geen GPS fix | rschilders | iPhone Apps | 17 | 14-01-11 23:55 |
bleutooht gps koppelen aan Tomtom/navigon ?? | samson1a | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-05-10 19:22 |
Software: Geen GPS Navigon | naturel00 | iPhone Navigatie | 2 | 06-08-09 08:59 |
|
|