//

Korting op iphone 4 bij verlenging

Korting op iphone 4 bij verlenging discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn abbo verlengt: Ik had een 2 jarig i-150 abbonement bij mijn 3G. Nu heb ik 1 november (na prijsverhoging) de iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-10, 20:55
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard Korting op iphone 4 bij verlenging

Ik heb mijn abbo verlengt:
Ik had een 2 jarig i-150 abbonement bij mijn 3G. Nu heb ik 1 november (na prijsverhoging) de iphone 4 besteld (19 nov. kom ik aanmerking voor verlenging) naar een 1 jarig i-150 abbonement icm een iphone 4.

Normaal gesproken moet je (volgens de nieuwe prijzen)€400,00 bij betalen, weet iemand hoeveel korting tmobile geeft, bij verlenging?


(was een misverstand in de winkel met die nieuwe prijzen, dus de medewerker kon daar niets over zeggen of deed vaag..)
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-10, 21:35
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Diezelfde 400 euro; je krijgt geen korting bij verlenging van een i-abonnement maar betaald evenveel als een nieuwe klant.
  #3  
Oud 04-11-10, 01:25
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

uhm, beetje trieste boel. had op zn minst wel korting verwacht bij verlenging. Aangezien dit geeneens mijn eerste verlenging is.
  #4  
Oud 04-11-10, 04:19
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Bij veel bedrijven krijgen nieuwe klanten juist meer voordeel dan bestaande klanten, dus wat is eerlijk? Hetzelfde betalen vind ik best netjes.

(bij energiemaatschappijen krijg je het eerste half jaar gratis, maar bij bestaande klanten doen ze dat niet hoor..)
  #5  
Oud 04-11-10, 12:10
gfurnee gfurnee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard 66% prijsverhoging

Beste lezers,

Een maand geleden wilde ik mijn contract verlengen met i300 en de IPhone 4. Hiervoor moest ik 89 euro betalen. Ik heb dit gecanceld omdat Vodafone en KPN ook de IPhone 4 zou aan gaan bieden. Het aanbod van Vodafone en KPN was niet zo aantrekkelijk en heb gister T-Mobile gebeld om alsnog mijn contract te verlengen. Toen kreeg ik ineens te horen dat ik 149 euro bij moest betalen!! En als reden voor de 66% stijging van de telefoon is dat ze vergeleken bij andere aanbieders goedkoop waren! Ze zeggen dat ze goed zijn voor hun bestaande klanten, ze zijn alleen goed voor hun eigen portemonnee!!

Gerard
  #6  
Oud 04-11-10, 12:16
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gfurnee Bekijk bericht
Beste lezers,

Een maand geleden wilde ik mijn contract verlengen met i300 en de IPhone 4. Hiervoor moest ik 89 euro betalen. Ik heb dit gecanceld omdat Vodafone en KPN ook de IPhone 4 zou aan gaan bieden. Het aanbod van Vodafone en KPN was niet zo aantrekkelijk en heb gister T-Mobile gebeld om alsnog mijn contract te verlengen. Toen kreeg ik ineens te horen dat ik 149 euro bij moest betalen!! En als reden voor de 66% stijging van de telefoon is dat ze vergeleken bij andere aanbieders goedkoop waren! Ze zeggen dat ze goed zijn voor hun bestaande klanten, ze zijn alleen goed voor hun eigen portemonnee!!

Gerard
Dit was ruimschoots van tevoren aangekondigd.
  #7  
Oud 04-11-10, 12:27
TLW TLW is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gfurnee Bekijk bericht
Beste lezers,

Een maand geleden wilde ik mijn contract verlengen met i300 en de IPhone 4. Hiervoor moest ik 89 euro betalen. Ik heb dit gecanceld omdat Vodafone en KPN ook de IPhone 4 zou aan gaan bieden. Het aanbod van Vodafone en KPN was niet zo aantrekkelijk en heb gister T-Mobile gebeld om alsnog mijn contract te verlengen. Toen kreeg ik ineens te horen dat ik 149 euro bij moest betalen!! En als reden voor de 66% stijging van de telefoon is dat ze vergeleken bij andere aanbieders goedkoop waren! Ze zeggen dat ze goed zijn voor hun bestaande klanten, ze zijn alleen goed voor hun eigen portemonnee!!

Gerard
Je vergeet dat T-mobile de iphone 4 heeft geintroduceerd met gesubsidieerde prijzen waar t-mobile geen ruk aan verdient. Dat je moet bij betalen voor een toestel is logisch het toestel is los al zon 640 euro minimaal.

Als je naar andere providers gaat kijken die er in verhouding meer geld voor vragen ( alleen vodafone dacht ik die ligt iets onder de prijs) die verdienen erop. Dat is precies de insteek van een bedrijf. Winst maken. Daar heb je gelijk in. Dat T-mobile de prijzen omhoog doen vind ik alleen maar goed. T-mobiel wil ook wat verdienen. Aangezien het een erg gewilde telefoon is. De stap van t-mobile begrijp ik zeker. Ik begrijp je punt ook. Je bent al klant van t-mobile en verwacht daarmee ook meer tegemoetkoming. T-mobile heeft vind ik netjes aangegeven dat ze de prijzen gingen verhogen , ruim 2 weken voordat het gebeurde. Is je contractperiode nou net niet in die periode, dan heb je pech. Waar ik het wel mee eens zou zijn en een betere stap zou vinden is dat ze van de bestaande klanten de prijzen gelijk hadden moeten houden. Helaas doen vele telecom bedrijven dat niet meer. Ze willen nieuwe klanten binnen halen met mooie kortingen. Bestaande klanten krijgen vaak korting op het toestel( waar de iphone een uitzondering is) niet meer op hun abbo. Wist je dat je in de t-mobile shop korting kunt krijgen met je t-mobile spaar punten. Je kunt dan je toestel met korting kopen. Dat scheelt dan weer iets. Een beetje goede verkoper zou dat ook kunnen aanbieden


Ik heb gelukkig nog vorige week een iphone 4 kunnen bemachtigen in de winkel voor de normale verlengings prijs van 89 - 10 euro korting 79 euries.

Stephen
  #8  
Oud 05-11-10, 02:41
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Zou je dat ook in de winkel kunnen aangeven dat je korting op je iphone 4 wilt, middels spaarpunten? En om hoeveel spaarpunten zou het dan gaan? Ik heb ergens gelezen dat 1 spaarpunt ongeveer 0,02 cent was?
  #9  
Oud 05-11-10, 09:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt op my.t-mobile.nl zien hoeveel punten je hebt gespaard. Je moet dit volgens mij wel zelf in het verleden hebben ingeschakeld. Het is inderdaad 2 cent per punt.
  #10  
Oud 12-11-10, 15:30
MarkPolo MarkPolo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Korting bij aanschaf iPhone 4 32gb icm i-150

Ik heb een maand na lancering (met de oude prijsstelling) mijn abo verlengt met een i-150 2 jarige contract en een iPhone 4 32gb. Volgens de oude prijsstelling betaalde je toen nog €269,95 bij voor het toestel. Ik heb echter €189,95 betaald. Ik was in de veronderstelling dat dit verschil de korting was die aan loyale klanten wordt gegeven.

Nu zeggen ze bij t-mobile tegen een vriend van me dat er helemaal geen korting wordt gegeven, en nooit is gedaan bij de iphone 4. Ook hier lees ik dat dit de ervaring is. Hoe kan ik mijn betaalde bedrag van 189,95 dan verklaren??

Is er in de eerste weken na lancering wel korting gegeven??
  #11  
Oud 12-11-10, 15:33
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Dat zou ik graag willen weten, voordat ik hem volgende week ga ophalen. Scheelt toch weer wat geld.
  #12  
Oud 12-11-10, 15:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik heb mijn toestel met de lancering gekocht voor 170 euro. Heb alleen korting gekregen door mijn gespaarde punten in te leveren.
  #13  
Oud 12-11-10, 16:16
MarkPolo MarkPolo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

In bovenstaand geval heb ik geen gebruik gemaakt van gespaarde punten.
Ook zou leuk van t-mobile; bij het overstappen van een prive contract naar een zakelijk contract vervallen al je gepaarde punten.
  #14  
Oud 12-11-10, 17:00
danielkox danielkox is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de iphone 4 gratis gekregen met contractverlenging 2jaar relax online 300 voor 31 in de maand
  #15  
Oud 12-11-10, 17:38
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danielkox Bekijk bericht
Ik heb de iphone 4 gratis gekregen met contractverlenging 2jaar relax online 300 voor 31 in de maand

ja dan heb je relax abbo, zelf geeft tmobile aan om geen korting te geven op zowel toestel als I-xxx abonnementen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 10:39
Verlenging T-mobile binnen 4 maanden alleen bij T-shop? Dyna20 Odido (T-Mobile) 11 10-09-10 14:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 15:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48
Verlenging bij Vodafone Maaike_20 Vodafone 125 19-02-09 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.