Abonnement verlenging bij phonehouse? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen een iPhone halen bij de phonehouse. Nu kan je bij de t-mobile shops altijd 3 maanden voor het einde van je contract ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement verlenging bij phonehouse?
Ik ga morgen een iPhone halen bij de phonehouse. Nu kan je bij de t-mobile shops altijd 3 maanden voor het einde van je contract verlengen. Is dit ook geldig bij de phonehouse, of moet ik gebruik maken van een early renewal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het verlengen van je huidige t-mobile abo bij t-mobile zelf kan 4 mnd van te voren en bij b.v. de phonehouse 3 mnd, je hoeft dus geen gebruik te maken van early renewal.
|
|
|||
|
|||
Het maakt niet uit waar je dat doet als je bij dezelfde provider blijft, die maken immers die regels. Dus je kan gewoon naar de The Phonehouse om je abbo te verlengen.
Veel plezier morgen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 | MyIphone24 | Odido (T-Mobile) | 16 | 14-09-12 01:12 |
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone | lyndon | Odido (T-Mobile) | 6 | 20-01-10 20:18 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Verlenging bij Vodafone | Maaike_20 | Vodafone | 125 | 19-02-09 18:32 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|