3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn huidige T-Mobile Relax abonnement wat ik gebruik in combinatie met mijn 2G iPhone loopt 23 september af. In theorie zou ik dus met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement
Mijn huidige T-Mobile Relax abonnement wat ik gebruik in combinatie met mijn 2G iPhone loopt 23 september af. In theorie zou ik dus met de lancering van de iPhone 3G S mijn abonnement kunnen verlengen met een i-abonnement inclusief de iPhone 3G S. Nu maak ik met mijn huidige Relax abonnement gebruik van web 'n walk standard (GPRS). De iPhone 3G S ondersteunt natuurlijk HSDPA 3G, is het mogelijk om tot de tijd dat Relax nog actief is (23-09-09) toch gebruik te maken van het 3G netwerk? Zo niet, is het dan mogelijk om alleen gebruik te maken van GPRS zodat er geen kosten berekent worden voor 3G datagebruik.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
data is data het is volgens mij een limit van je telefoon dat hij geen 3g ondersteund
web and walk is gewoon 3g |
|
|||
|
|||
Geeft dit dan geen problemen aangezien het T-Mobile 3G netwerk als een apart netwerk wordt gezien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 | MyIphone24 | Odido (T-Mobile) | 16 | 14-09-12 01:12 |
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement | Mo-phone | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-08-10 15:00 |
Abonnement verlenging bij phonehouse? | 276159 | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-08-10 23:48 |
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone | lyndon | Odido (T-Mobile) | 6 | 20-01-10 20:18 |
|
|