Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het T-Mobile abonnement van mijn vriendin loopt april 2010 af. Ik kan dan uiteraard dit abonnement verlengen en natuurlijk een nieuwe iPhone kiezen (met bijbetaling). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone
Het T-Mobile abonnement van mijn vriendin loopt april 2010 af.
Ik kan dan uiteraard dit abonnement verlengen en natuurlijk een nieuwe iPhone kiezen (met bijbetaling). Is het mogelijk het abonnement te verlengen en te wachten op de nieuwe iPhone? Dus bijvoorbeeld: Ingang van abonnement-verlenging per 15 april 2010 & aanschaf nieuwe iPhone per Juli 2010? Ik wil dit weten omdat ik uiteraard de nieuwe iPhone (opvolger van de 3GS) wil hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope bij verlenging of dergelijke kan je niet acbteraf een telefoon kiezen dat moet je meteen ter plekke doen wat wel een mogelijkheid is pm het abbo door te laten lopen en dan te zijner tijd te vernieuwen .
|
|
||||
|
||||
Je kan ook ervoor kiezen later te verlengen, het abonnement loopt namelijk gewoon door
|
|||
|
|||
Op het moment dat je niet verlengt, loopt je abonnement gewoon stilzwijgend door. Op het moment dat je dan verlengt (na bijv. april 2010) gaat je nieuwe abonnement gelijk in. Je kunt gewoon wachten tot de nieuwe mogelijk nieuwe iPhone komt. Houd er wel rekening mee dat mocht je een korting hebben gehad op je abonnement dan vervalt deze wel na het einde van je huidige contract.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad! Dacht er zo moeilijk over. Dus gewoon het abonnement door laten lopen en tezijnertijd verlengen als de nieuwe iPhone er is.
Maar dan veronderstel ik dat bij het doorlopen van het huidig abonnement na 15 april 2010., ik deze ieder moment kan verlengen (op het moment als de nieuwe iPhone er is). Toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Antwoord is; Ja. Op het moment dat je dan gaat verlengen gaat ook direct het abonnement in. |
|
|||
|
|||
Thanks! A big relief!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 | MyIphone24 | Odido (T-Mobile) | 16 | 14-09-12 01:12 |
T-mobile verlenging | ericyu | Odido (T-Mobile) | 5 | 26-01-11 18:33 |
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile | alexandera | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-11-10 23:33 |
Abonnement verlenging bij phonehouse? | 276159 | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-08-10 23:48 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|