T-mobile verlenging discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, momenteel kan ik mijn t-mobile abonnement verlengen en wil een iphone4 16GB als ik de abonnement verleng met 1 jaar icm relax 330 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile verlenging
hallo,
momenteel kan ik mijn t-mobile abonnement verlengen en wil een iphone4 16GB als ik de abonnement verleng met 1 jaar icm relax 330 en internet plus moet ik 299.95 bijbetalen. maar goed ik heb even rond gekeken op de t-mobile site, als ik als nieuwe klant daar aanklop hoef ik voor het zelfde abonnement en toestel maar 279.95 bij te betalen. dus kort gezegt als nieuwe klant krijg je meer korting dan huidige klant? weet iemand hoe dit zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op de site van The Phonehouse staat een aanbieding 250 relax met Iphone 4 voor 79,00.......lijkt me een stuk voordeliger,vraag me alleen af of je voldoende hebt aan 1gb internet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik heb de iphone al gereserveerd bij T-mobile |
|
|||
|
|||
Heb je T-Mobile gebeld? Of via internet verlengd?
Ik zou de klantenservice bellen, daar vragen naar een leuke korting of naar een T-Mobile winkel gaan om te verlengen. In de loop der jaren gemerkt dat je met name in de winkel nog wel wat kan regelen. Enne je reservering kun je toch ongedaan laten maken of niet? |
|
||||
|
||||
telefonisch gaat ook goed hoor, gewoon naar korting vragen.
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reactie! ik heb zowel de klantenservice en het internet geprobeerd. en blijft alle bij het zelfde....
weet niemand iets hierop? of wordt het contract opzeggen en opnieuw een contract afsluiten |
Labels |
iphone, relax, t-mobile, verlenging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 | MyIphone24 | Odido (T-Mobile) | 16 | 14-09-12 01:12 |
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile | alexandera | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-11-10 23:33 |
Verlenging T-mobile binnen 4 maanden alleen bij T-shop? | Dyna20 | Odido (T-Mobile) | 11 | 10-09-10 14:38 |
iPhone 4 bij verlenging? | peter248 | Koopinformatie Nederland | 8 | 01-09-10 15:38 |
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone | lyndon | Odido (T-Mobile) | 6 | 20-01-10 20:18 |
|
|