iPhone abonnement verkopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ook mogelijk om je iPhone abonnement te verkopen? Bijvoorbeeld op Marktplaats/Ebay. Zo ja, hoe dan? gegevens omzetten en wat nog meer? Mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone abonnement verkopen
Is het ook mogelijk om je iPhone abonnement te verkopen?
Bijvoorbeeld op Marktplaats/Ebay. Zo ja, hoe dan? gegevens omzetten en wat nog meer? Mijn iPhone is namelijk gestolen en mijn abonnement loopt nog door tot september 2010, ik zou er dus graag van af willen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is wat T-Mobile er zelf van zegt op haar website:
Kan iemand anders mijn contract overnemen? Je kunt je T-Mobile contract door iemand anders laten overnemen door het formulier `Contractovername naar particulier (pdf)` of `Contractovername naar bedrijf (pdf)` in te vullen en op te sturen. De hieraan verbonden kosten van € 15,- brengen wij in rekening bij de persoon die het contract van je overneemt. Openstaande bedragen en gemaakte kosten tot aan de dag van overname brengen wij nog bij jou in rekening. Houd er rekening mee dat eventueel opgespaarde belminuten en/of berichten of data uit Voordeelbundels bij de contractovername komen te vervallen. Als je bent aangemeld voor T-Mobile Extra, dan komt ook dit lidmaatschap te vervallen. Kortingen en promoties worden wél door de nieuwe persoon overgenomen. Een contractovername kan in sommige gevallen worden afgewezen. Na ontvangst van het volledig ingevulde overnameformulier wordt nagegaan of we de nieuwe abonnee accepteren.
|
|||
|
|||
Oke, thanks!
Ik zal er naar kijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone verkopen | jap74 | iTunes | 1 | 23-01-11 20:54 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|