3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een maand een Iphone 3GS in mijn bezit. In december eindigt mijn huidige Flex abonnement bij t-mobile en ga ik over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement
Hallo,
Ik heb sinds een maand een Iphone 3GS in mijn bezit. In december eindigt mijn huidige Flex abonnement bij t-mobile en ga ik over op een i-abonnement. Nu dacht ik tot die tijd via Wi-Fi thuis gratis gebruik van internet te kunnen maken. Er worden nu kosten in rekening gebracht voor Data gebruik ... hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen? instellingen - algemeen - netwerk - schakel 3g in (stond al uit) - mobiele data (heb ik nu uit gezet) - dataroaming (staat uit) Graag jullie hulp! Bi t-mobile kom ik niet verder dan dat ze me een tijdelijk internet abonnement willen aansmeren. Met vr.gr. Mo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoals je het nu hebt staan is het goed.
Ps. data roaming uit laten staan, tenzij je op vakantie voor honderden euros naar youtube wilt kijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overgang van 3GS naar 4... | WDJ | iPhone Apps | 1 | 25-08-10 09:26 |
iPhone: Overgang naar Ios4 | mssh | Jailbreak | 0 | 12-07-10 14:06 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
activeren iphone bij overgang naar t-mobile | fotofotofoto | Odido (T-Mobile) | 4 | 01-12-08 12:23 |
iPhone 1e gen.: 2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement? | Petmie | Unlock | 2 | 21-08-08 17:59 |
|
|