omruilen sony voor iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn moeder heeft afgelopen donderdag 26-8 haar abbo bij t-mobile verlengd en hierbij een nieuwe telefoon aangeschaft een sony experia. Nu heeft ze hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
omruilen sony voor iPhone
Hallo,
mijn moeder heeft afgelopen donderdag 26-8 haar abbo bij t-mobile verlengd en hierbij een nieuwe telefoon aangeschaft een sony experia. Nu heeft ze hier spijt van omdat de telefoon niet bevalt en wil nu eigenlijk voor een aanbieding bij tmobile gaan in combi met een iphone. Wat zijn de wettelijke regels omtrent het retouneren van een product als deze niet bevalt bij een telcom provider ? kan iemand mij indeze adviseren ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat binnen 7 of 14 dagen. Dan kan je daarna alsnog voor een andere telefoon (zoals de iPhone) kiezen. Gewoon even langs gaan bij de winkel (vergeet de aankopbon, telefoon, id kaart, etc. niet)
|
|
|||
|
|||
Als ze hem via internet of telefonisch heeft gekocht kan ze zich beroepen op de wet koop op afstand.
|
|
||||
|
||||
Meestal staat er ook bij 'Nu uw toestel 2 weken op proef', maar dit, uiteraard, ligt eraan waar ze 't toestel in ontvangst heeft genomen. Verder klopt het wat de iPhoneclub soldaten hierboven hebben vermeld, nooit geschoten is altijd mis.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle reacties. Ik ga morgen langs bij tmobile shop waar ze hem gekocht heeft.
|
|
|||
|
|||
Nee dat gaat zeker niet werken. Alleen als je via internet hebt gekocht kan je het terug geven. Daarnaast moet je moeder zelf contact opnemen met tm jij krijgt geen info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
omruilen Iphone | iwanja | iTunes | 3 | 16-10-11 13:30 |
Iphone 4 omruilen? | i-peter | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-09-10 18:09 |
Iphone 4 omruilen | kermak | Odido (T-Mobile) | 2 | 09-08-10 00:02 |
Achterkantje van iPhone omruilen? | Raymond1975 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-04-10 17:42 |
|
|