2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 2G uit de US. deze is keurig geupgrade naar FW2.0.1 met jailbreak en unlock mbv winpwn 2.0.0.4. Ik heb een T-mobiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement?
Ik heb een iPhone 2G uit de US. deze is keurig geupgrade naar FW2.0.1 met jailbreak en unlock mbv winpwn 2.0.0.4.
Ik heb een T-mobiel Flex abo en vraag me af of ik nog steeds een unlock moet doen bij het upgraden. T-mobile is tenslotte een approved operator voor de iPhone. wie kan me dus vertellen of ik voor altijd aan de jailbreak/unlock verbonden ben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat moet
Jouw iPhone is gelocked op het AT&T netwerk, dus zonder een unlockte baseband zul je alleen uit de voeten kunnen met een AT&T simkaart |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dus een fw upgrade doe dan zou die toch met een t-mobile baseband ook geladen worden? of zie ik het verkeerd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: [unlock] nodig voor jailbreak? | yns | Unlock | 2 | 07-02-11 22:15 |
iPhone 4: Unlock uit Flex-bundel | maarten_deboer | Unlock | 10 | 21-10-10 12:03 |
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement | Mo-phone | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-08-10 15:00 |
iPhone 3GS: T-mobile unlock 2e abonnement | anahari | Unlock | 4 | 10-05-10 11:36 |
Kosten iPhone i.c.m. T-Mobile Relax/Flex | svenssonn | Odido (T-Mobile) | 0 | 10-07-08 20:48 |
|
|