Unlock uit Flex-bundel discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone van t-mobile gekregen bij het verlengen van mijn flex abonnement. NU heb ik veel te goed, ruim voldoende om te unlocken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock uit Flex-bundel
Ik heb een iphone van t-mobile gekregen bij het verlengen van mijn flex abonnement. NU heb ik veel te goed, ruim voldoende om te unlocken.
Ik weet dat je er een prepaid kaart in kan steken met 120 euro erop en dan halen ze de simlock er af en is je beltegoed op. Bij T-mobile zeggen ze dat dat niet kan uit je flex bundel. Heeft iemand hier ervaring mee? Waarom zou dit niet kunnen? Waarom zouden ze je dan 120 euro extra laten betalen en het niet uit je flex bundel kunnen? Alvast dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
2X winst is dubbele winst
|
|||
|
|||
Mmm klinkt logisch. Maar als je 25 euro betaalt voor 25 euro beltegoed per maand. Dan is een euro een euro en 120 euro 120 euro.
Mij leek het dus niet zo gek om het daaruit te betalen. Maar iemand anders wel ervaring hiermee? |
|
||||
|
||||
Als klant zie ik ook niet in waarom het niet zou mogen. Maar als T-Mobile aangeeft dat het niet kan (lees: mag) dan houdt het op.
|
|
|||
|
|||
Zou ik een tip geven: Ga je beltegoed cashen en zet dat geld apart. Dan kan via het aparte gecashte beltegoed zo je iphone unlocken.
|
|
|||
|
|||
Waar kan je beltegoed cashen dan?
Dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee. Nooit geschoten altijd mis. In ieder geval dank alvast |
|
||||
|
||||
Je kunt je beltegoed (van Flex) niet cashen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat handig! Had ik nog nooit van gehoord! Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Je leest het topic niet (goed). Je maakt alleen reclame voor eigen gewin. Lijkt me niet helemaal de bedoeling...
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties. Unlock bij T-mobile en beltegoed opmaken bij thoorn
Meerdere medewerkers bijT-mobile gesproken, allemaal dezelfde conclusie, unlock kan niet uit flex bundel. Sommige vonden het raar maar konden niets veranderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: 2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement? | Petmie | Unlock | 2 | 21-08-08 17:59 |
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? | D0nnie | KPN | 2 | 24-02-08 22:51 |
|
|