Pwnagetool 4.1 jailbreak + unlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een USA iphone 4 met voorlopig custom 4.0.2 op (out of the box) en baseband 1.59.00 2 zaken zijn me momenteel nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pwnagetool 4.1 jailbreak + unlock?
Hallo
Ik heb een USA iphone 4 met voorlopig custom 4.0.2 op (out of the box) en baseband 1.59.00 2 zaken zijn me momenteel nog induidelijk mbt de release van pwnagetool 4.1 van vandaag. 1) ik begrijp dat ik met pwnagetool 4.1 m'n toestel kan upgraden naar 4.1 en jailbreaken. Kan ik hem ook unlocken? Zoja hoe? 2) pwnagetool 4.1 is voor mac. Is er een pc variant of kan ik iemand om een custom firmware vragen? Bedankt! Bvoutryve |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met behulp van TinyUmberella (schrijf het misschien fout)
Kun je je iPhone 4 Updaten naar 4.1 met behoud van baseband Daarna kun je met greenpois0n - Mmmm...pois0n jailbreaken en via Cydia UltraSn0w Installeren voor unlock. |
|
|||
|
|||
Ik ben nu ook even de draad kwijt. In het nieuwsbericht wordt geschreven over mensen die hun unlock/jailbreak willen behouden voor de update naar 4.1.
Mijn officieel unlockte iPhone 3gs was gejailbreaked op 4.01. Die is er vanaf gegaan met een update naar 4.1. Kan ik nu met pwnagetool opnieuw een jailbreak uitvoeren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok top dan wacht ik nog even op de custom firmware.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Je hebt helemaal gelijk, excuses.
Dan toch nog maar even wachten ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak + unlock met pwnagetool zonder mac | jellevdl | Jailbreak | 1 | 07-04-11 21:37 |
iPhone: No simlock iPhone 3Gs pwnagetool jailbreak. | Foane | Jailbreak | 4 | 25-06-10 00:05 |
iPhone: Jailbreak met PwnAgeTool | thespikie | Jailbreak | 11 | 01-08-09 21:39 |
|
|