//

overgang van 3GS naar 4...

overgang van 3GS naar 4... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een Iphone 4 (32Gb). Deze heb ik natuurlijk meteen aangesloten en heb 'm meteen gesynchrniseerd met m'n mac waardoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 22:00
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard overgang van 3GS naar 4...

Ik heb sinds een paar dagen een Iphone 4 (32Gb).
Deze heb ik natuurlijk meteen aangesloten en heb 'm meteen gesynchrniseerd met m'n mac waardoor ik alle instelleingen, contacten, ed van mijn vorige Iphone 3Gs heb overgezet.
Nu komt het volgende: ik zie op de website van Apple dat Foto nu ook werkt met bijvoorbeeld Faces. Helaas zie ik deze optie niet in de App, het is nog steeds Foto's en Places.
Heb ik iets verkeerd gedaan? En wat mis ik nog meer???
Alvast bedankt voor jullie reactie.
__________________
Iphone 3GS 32Gb Black
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 09:26
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Gelecteerde foto's worden gesynchroniseerd van je mac (die daar al door faces herkend en gegroepeerd zijn) naar je iPhone, dan heb je "faces"
Faces komt dan te staan bij Gebeurtenissen.

De iPhone camera kan geen foto's trekken en deze meteen in het juiste faces album plaatsen als je dat zou denken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement Mo-phone Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 15:00
iPhone: Overgang naar Ios4 mssh Jailbreak 0 12-07-10 14:06
TIP: Overgang van Belgisch naar Nederlands netwerk Gabrie iPhone algemeen 1 03-04-09 14:34
activeren iphone bij overgang naar t-mobile fotofotofoto Odido (T-Mobile) 4 01-12-08 12:23
overgang orange naar t-mobile Flyest Odido (T-Mobile) 3 10-11-08 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.