Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb al sinds een hele lange tijd de ziggo app op mijn iphone en ipad staan en daarmee kon ik makkelijk tv kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziggo tv kijken
Hallo
Ik heb al sinds een hele lange tijd de ziggo app op mijn iphone en ipad staan en daarmee kon ik makkelijk tv kijken Maar sinds Maandag lukt dat niet meer ik krijg nu steeds de melding TV KIJKEN NIET MOGELIJK live tv is momenteel niet beschikbaar.probeer het later opnieuw Ligt het aan mijn ios apparaten of ligt het aan Ziggo ?? Ik hoop dat iemand een antwoord weet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens hun moet je de app afsluiten en dan opnieuw opstarten ...maar dit helpt niet ik dacht misschien zijn hier mensen zijn met het zelfde "probleem"
|
|
|||
|
|||
Net eens geprobeerd. Hier verschijnt ook dat Live TV niet beschikbaar is. Het zal dan wel niet aan de iOS apparaten liggen.
|
|
|||
|
|||
Ziggo tv app
Ik heb ze net gebeld maar apple heeft iets gedaan dat je geen tv meer kan kijken met een jailbreak maar binnenkort zal cydia hopelijk wel met iets
Gr Robert |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net geprobeerd. Ik kan live tv kijken via de Ziggo app.
|
|
|||
|
|||
Ik kan hier ook niets zien.
|
|
|||
|
|||
Bij mij op de iPhone werkt het gewoon. iPad niet getest.
|
|
|||
|
|||
iPhone met jailbreak doet hij het niet op. Zegt: 'tv kijken niet mogelijk, probeer een andere keer opnieuw'
iPad zonder jailbreak helemaal geen probleem. |
|
|||
|
|||
Heb er zelf ook last van. Mega raar...
Op een 3gs werkt het zonder JB maar op mn ipad/4s met jb niet... Iemand al een omzeiling gevonden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vaag dat het bij sommigen wel werkt. Bij mij werkt het iig niet meer. Zowel op de iPhone niet als op de iPad. Beiden gejailbreaked. Maar vraag me af of het echt aan de jailbreak ligt. Op de site van ziggo staat het volgende: Live TV op ziggo.nl is tijdelijk uitgeschakeld. Momenteel is niet bekend wanneer LiveTV terugkomt. Bron : https://www.ziggo.nl/#klantenservice...e-radio/livetv Grtz |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Na een uur gekeken te hebben op de 3GS werkt die ook niet meer. Live TV is momenteel niet beschikbaar..... Edit: hangt aan een zijde draatje.. Werkt weer! Laatst gewijzigd door kevinwalter; 09-08-12 om 22:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop echt dat het niet aan de jailbreak ligt... En dat het snel weer gemaakt wordt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2012 om 22:15 ---------- Als dit door Apple komt moet het ook bij andere apps gelden toch? |
|
|||
|
|||
Denk het wel.. Misschien dat t wel server-side is?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone werkt nu niet, maar mijn niet geJB ipad3 werkt het nu ook niet op
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|