Meldingen op mail van facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik had een vraagje ik gebruik nu prive facebook maar als ik een prive bericht ontvang wil ik dat op mijn mail een berichtje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meldingen op mail van facebook
Hallo ik had een vraagje ik gebruik nu prive facebook maar als ik een prive bericht ontvang wil ik dat op mijn mail een berichtje erover zien hoe moet dit want als dat werkt wil ik de facebook app downloaden dan daarop met een ander facebook alleen voor chat maar wil wel op up to date blijven op me prive facebook maar ik krijg geen melding op me mail als ik prive bericht krijg
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De instellingen voor mail meldingen vind je op de website van facebook. https://www.facebook.com/settings?ta...ugh_email&view |
|
||||
|
||||
Daarvoor moet je dus inderdaad op Facebook zijn. Hier een slotje dus.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook-app geen geluid bij meldingen | OriginalJeroen | iPhone Apps | 3 | 26-03-13 09:47 |
Facebook geen meldingen instellen | rkltnk | iPhone algemeen | 6 | 02-11-12 16:17 |
Geen meldingen van Facebook draw something enz | Rubske | iPhone Apps | 0 | 01-10-12 18:45 |
Onnodige meldingen bij Facebook | blieker | iPhone Apps | 5 | 25-02-12 18:56 |
Meldingen facebook app | jimmydg | iPhone Apps | 3 | 19-01-12 23:52 |
|
|