Onnodige meldingen bij Facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Facebook komen ook meldingen te staan als mijn vrienden reageren op niet vrienden.kan ik dat ook uitzetten.Ik wil niet zien wat vrienden reageren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onnodige meldingen bij Facebook
Op mijn Facebook komen ook meldingen te staan als mijn vrienden reageren op niet vrienden.kan ik dat ook uitzetten.Ik wil niet zien wat vrienden reageren op niet vrienden
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is een gevalletje van instellingen bij facebook zelf.
|
|
|||
|
|||
weet jij heel toevallig ook welke heb alles doorgenomen en ik moet iets missen denk ik dan
|
|
||||
|
||||
Kijk je instellingen na bij facebook op je desktop.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit iets nieuws. Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Super irritant en ik kan het nergens vinden hoe dit uit te schakelen . alleen bij de melding zelf kan je kiezen (rechts trek menu) kiezen om abonnementen op reacties uitzetten. maar dan moet je dit bij iedereen apart gaan doen.
|
|
||||
|
||||
Omdat dit niets met de iPhone app te maken heeft, maar een nieuwe ontwikkeling is bij Facebook gaat dit topic dicht
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingen facebook app | jimmydg | iPhone Apps | 3 | 19-01-12 23:52 |
Facebook app update niet bij openen | Caspar | iPad Apps | 0 | 23-12-11 01:16 |
Onnodige game-app update | ThaaB | iPhone Games | 2 | 21-12-11 19:59 |
Geen meldingen bij Verjaardagen!? | ikhouvanmijniphone | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 20:33 |
|
|