Geen meldingen bij Verjaardagen!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik bij contactpersonen iemand aanklik, wijzig, voeg veld toe, verjaardag doe. Dan zet ik de verjaardag van diegene erin. Ik krijg geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen meldingen bij Verjaardagen!?
Hallo allemaal,
Als ik bij contactpersonen iemand aanklik, wijzig, voeg veld toe, verjaardag doe. Dan zet ik de verjaardag van diegene erin. Ik krijg geen melding op de dag zelf, heel raar. Dit krijg ik wel als ik in agenda hele dag een verjaardag zet, en om het jaar herhalen, maar de functie van de verjaardag is er niet voor niets lijkt mij! Iemand een idee hoe ik een melding krijg? (ik heb nl versie 1.1.4) Bedankt, Toon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iBirthday krijg je automatisch een bericht op je iPhone. Deze is te installeren via de installer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd, maar de source (http://www.serverasp.net/chiafa/MMA/repo.xml) werkt niet bij mij, is het een andere? er staat untitled Source
|
|
||||
|
||||
probeer eens te zien op iappcat.com daar kun je zoeken wat van welke source komt.
|
|||
|
|||
Ik heb hem geïnstalleerd via http://www.serverasp.net/chiafa/MMA/repo.xml
Misschien nog een keer refreshen, soms helpt dat bij de nieuwe installer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen | Dvde | iPhone algemeen | 7 | 02-01-14 12:55 |
Geen Push meldingen meer... | jordydatema | iPhone algemeen | 0 | 18-04-11 16:40 |
Twitter meldingen | Reginald | iPhone Apps | 6 | 04-01-11 22:53 |
Nemussync: wel verjaardagen, maar geen andere events in google cal | Kimsalabim | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-09-08 18:11 |
|
|