//

Routeplanner Sygic en In-app aankopen

Routeplanner Sygic en In-app aankopen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Recentelijk heeft Sygic een update uitgebracht, waardoor je via een In-app aankoop Head up Display kan gebruiken. IK probeerde deze te kopen, maar stoot op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-13, 11:13
viasoft viasoft is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard Routeplanner Sygic en In-app aankopen

Recentelijk heeft Sygic een update uitgebracht, waardoor je via een In-app aankoop Head up Display kan gebruiken.
IK probeerde deze te kopen, maar stoot op het volgende probleem.
Via het invullen van mijn Apple ID account wachtwoord moest ik een Sandbox test-gebruikersaccount aanmaken.
Wat is dat en hoe doe ik dat?
Wie kan me helpen.

Groet

Theo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-13, 12:02
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Draait dan dan wel op een iPhone met firmware 3?
En is dit een via de AppStore aangeschafte versie van sygic?
  #3  
Oud 22-12-13, 12:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viasoft Bekijk bericht
Via het invullen van mijn Apple ID account wachtwoord moest ik een Sandbox test-gebruikersaccount aanmaken.
Ik ken die in-app aankoop niet maar probeer jij op de Mac met PayPal te betalen?
  #4  
Oud 22-12-13, 12:23
viasoft viasoft is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de App(routeplanner) via Itunes gekocht en las op dit forum, dat er weer een update van Sygic was.
Deze gedownload en las dat je via de Sygic app een in-app aankoop kan doen van extra opties.
Te vinden onder "My Sygic".
Als ik 1 van de extra's opties kies(Head up display) moet ik bestellen/of betalen via Sandbox account.
Hoe nu verder?

Laatst gewijzigd door viasoft; 22-12-13 om 14:56.
  #5  
Oud 22-12-13, 22:12
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viasoft Bekijk bericht
Ik heb de App(routeplanner) via Itunes gekocht en las op dit forum, dat er weer een update van Sygic was.
Deze gedownload en las dat je via de Sygic app een in-app aankoop kan doen van extra opties.
Te vinden onder "My Sygic".
Als ik 1 van de extra's opties kies(Head up display) moet ik bestellen/of betalen via Sandbox account.
Hoe nu verder?
Contact opnemen met sygic of Apple?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sygic Europa West of Sygic Europa? Wat is het verschil? dkawa iPhone Navigatie 0 08-02-13 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.