Routeplanner Sygic en In-app aankopen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Recentelijk heeft Sygic een update uitgebracht, waardoor je via een In-app aankoop Head up Display kan gebruiken. IK probeerde deze te kopen, maar stoot op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Routeplanner Sygic en In-app aankopen
Recentelijk heeft Sygic een update uitgebracht, waardoor je via een In-app aankoop Head up Display kan gebruiken.
IK probeerde deze te kopen, maar stoot op het volgende probleem. Via het invullen van mijn Apple ID account wachtwoord moest ik een Sandbox test-gebruikersaccount aanmaken. Wat is dat en hoe doe ik dat? Wie kan me helpen. Groet Theo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Draait dan dan wel op een iPhone met firmware 3?
En is dit een via de AppStore aangeschafte versie van sygic? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de App(routeplanner) via Itunes gekocht en las op dit forum, dat er weer een update van Sygic was.
Deze gedownload en las dat je via de Sygic app een in-app aankoop kan doen van extra opties. Te vinden onder "My Sygic". Als ik 1 van de extra's opties kies(Head up display) moet ik bestellen/of betalen via Sandbox account. Hoe nu verder? Laatst gewijzigd door viasoft; 22-12-13 om 15:56. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sygic Europa West of Sygic Europa? Wat is het verschil? | dkawa | iPhone Navigatie | 0 | 08-02-13 11:06 |
|
|