//

Appstore alternatief voor MCleaner

Appstore alternatief voor MCleaner discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag in het bezit van een iPhone 4. Heb inmiddels alles gerestored van m'n oude 2G, maar alleen geen Cydia apps. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-10, 23:51
CaptainN CaptainN is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard Appstore alternatief voor MCleaner

Ik heb sinds vandaag in het bezit van een iPhone 4. Heb inmiddels alles gerestored van m'n oude 2G, maar alleen geen Cydia apps. Ik vroeg mij af of iemand een alternatief weet in de App Store voor MCleaner. Ik gebruikte dit programma om anonieme bellers direct door te sturen naar mijn voicemail. Ik heb al wat zitten zoeken, maar ik kom steeds op Cydia apps uit. Imeand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 19:01
CaptainN CaptainN is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Iemand?
  #3  
Oud 02-09-10, 19:15
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Zijn naar mijn weten ook alleen in Cydia te vinden.
  #4  
Oud 03-09-10, 11:14
taoizt taoizt is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik moet zeggen dat ik het ook een groot gemis vind sinds ik zonder Cydia werk. Veel handige utilities zoals MCleaner, maar ook het snel kunnen in- en uitschakelen van 3g, Wi-Fi, bluetooth, gebruik van geluids-profielen, batterijbesparende programma's, BiteSMS, custom UI, etc. Ik snap voor een deel de motivaties van Apple om bepaalde zaken onder controle te houden maar voor zo'n dure phone als de Iphone vind ik wel dat ze tekort schieten t.o.v. de concurenten. Sinds ik 4.0.2 heb op m'n 3GS kom ik tot de onaangename conclusie dat ik binnen een dag moet opladen. Met al die tooltjes op Cydia kon ik dat vaak rekken tot 2 dagen werken!

Afijn, wellicht zwicht Apple na genoeg concurentie van overige phones. Hoewel ik een Iphone fan ben, Android is coming....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MCleaner op iPhone 4 Dragon Jailbreak apps en thema's 0 19-08-10 20:40
alternatief SMS Applicatie AppStore shinobi iPhone Apps 1 21-07-08 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.