AirPlay discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het streamen van iets...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het streamen van iets
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 zoned airplay
Geldt dit ook voor een eerste generatie Apple TV?
Ik heb nl hetzelfde ... |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
|
|
|||
|
|||
Raar net me iPad voorzien van 4.2.1 en wat denk je geen AirPlay knop en op me iPhone wel nog heel de dag wachten opeens de knop
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AirPlay icoon ook weer weg op iPhone
|
|
||||
|
||||
Misschien is je Airport express gaar...?
|
|
|||
|
|||
AirPlay icoon ook weer weg op iPhone
|
|
|||
|
|||
Heb ik niet was opeens een icoon als ik er op drukte gebeurde er niks en nu weg
|
|
|||
|
|||
Kan niemand me dan helpen snap er nu echt niks meer van zou toch gewoon AirPlay moeten hebben tussen me iPhone en iPad opeens was de knop er maar was ook zo weer weg wie o wie kan me helpen
|
|
|||
|
|||
Welk compatible apparaat heb je, Apple tv/ airport o.i.d? Waar wil je mee streamen?
|
|
|||
|
|||
Gewoon kijken hoe het werkt voorbeeld song van iPhone op iPad
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat de eerste generatie ATV geen Airplay heeft.
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Wellicht zit dat in de instellingen van de iphone. Als je uitgaat van bijvoorbeeld een Airport Expresse, dan kun je die:
1) koppelen aan je router 2) of je kunt een nieuw netwerk aanmaken Dat laatste doe je om bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf je Mac/laptop/PC naar de Airport te streamen. Als je een nieuw netwerk hebt aangemaakt voor je Airport, herkent de iPhone deze direct of handmatig, afhankelijk van de instelling bij "instellingen / WI-FI / vraag om verbinding / ja-nee". Die laatste "vraag om verbinding" kun je op automatisch of handmatig zetten. |
|
|||
|
|||
Nog iemand een idee
|
|
|||
|
|||
Wat zal ik nu doen een airport express bestellen of een Apple tv wat is het verschil heb even op internet gezocht alleen een ding is me niet duidelijk de airport is toch wie Wi-Fi kan dus dat ding plaatsen waar ik wil
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Mac mini op mijn Tv aangesloten, nu heb ik eigenlijk geen zin om Apple tv te kopen, dus mijn vraag, weet iemand of ik ook naar mijn mini video kan streamen? Thanks!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
uiteindelijk werkt airplay bij mij even goed als de oude airtunes naar mijn stereo, maar dan met de uitbreiding vanaf de iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Airplay | mexxer | iTunes | 7 | 03-05-11 20:01 |
AirPlay | ProMac | iPad algemeen | 1 | 24-11-10 13:53 |
Waar is AirPlay???? | michal | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:42 |
|
|